Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Da jeg netop sidder på arbejdet og tænker over hvad aftenens/nattens måltider skal bestå af.
Tænkte jeg at det var oplagt at lave en tråd om mad og selvfølgelig hvem i holder med i nat.
Indtil videre er planen meget traditionel:
Nachos
Hot wings
Burgere
Cream Pie
(muligvis pandekager)
Popcorn, chips, slik, chokolade kiks.
Miller/budweiser og cola
da jeg syntes det er lidt for traditionelt, glæder jeg mig til at se hvad i skal have?
Jeg skal ikke have noget særligt i år. Jeg har tidligere år været igennem hele møllen, men nøjes med lidt cola til kampen denne gang. Tror jeg nupper lidt fyldte madpandekager vi har til overs og nogle nachos hvis det bliver til noget.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Laver en gang lasagnette nu her, som jeg så kan varme når jeg har lyst i nat. Og så en frygtelig masse chips og cola
Det er vist min menu. Det er ikke det store i år da jeg bare skal sidde mig selv..
Jeg er fuldstændig ligeglad med hvem der vinder, da ingen af de 2 er mine favoritter. Ingen tvivl om at det har været de 2 bedste hold i år, så jeg ser bare frem til en offensiv eksplosion i nat
Dog var denne sæsons højdepunkt Cardinals - Packers kampen, som er den fedeste kamp, jeg nogensinde har set Håber på denne SB kan nå bare op i nærheden.
Mad: Burgers med alt hvad det kan trække af dressing, fyld og grøntsager, Hotwings, hotdogs og Spareribs.
Drikke: Miller, hvid og rød drue, Coke, Klar Cola(w00t w00t w00t!!!!!!!!), Faxe K,
Snacks: Chili nødder, Popcorn, Chips m. div. dip, Hjemmebagt chokoladekage, 4 forskellige Ben & Jerry's, Oreo's.
The Saints are comming!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Det var Frem, der oprindeligt stod for produktionen, og de eneste, der har den i dag. Men rigtig mange producenter har haft en klar cola på menuen (cola uden farvestof), og det er også muligt Baldur har haft typen i udbud.
Og særligt bevidst er det jo at Fairground viser sin kærlighed til NFL og superbowl, da den landsdækkende (Clear Cola) Crystal Pepsi blev lanceret netop til Superbowl i 1993 (produktet havde været på markedet i udvalgte regioner siden midten af 1992).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
3+ (og 3 samt 3 Puls) er nogle kegler og har altid været det til at afvikle noget som helst og især NFL-relaterede begivenheder. Deres kommentatorer er nogle fjolser, deres klip til studiet er fatalt dårlige og reklamepauserne er, i mangel af bedre, ligegyldige. Jeg mener, at lever man under reklamemæssige restriktioner så udnyt da i det mindste chancen til at få indtægt til begivenhedsrelaterede reklamespot - Det er Viasat for helvede, det er just et ultra lille foretagende. Fyr havenisserne og bring noget eyecandy og tiltalende ind på banen i stedet.