Heysa allesammen...
Jeg har en lidt svær en den her gang...
Det er et rock nummer jeg lige har hørt i et program på mtv, men der stod ik hvem der havde lavet numret....
Sangeren lyder britisk, også i omkvædet kommer guitaren helt op i en lyse tone, så lidt ned, også op i den lyse tone igen, og såen bliver det faktisk ved gennem hele omkvædet...
Ved godt det ik er meget og gå efter men håber nogen kan hjælpe...
REQ: Et rock nummer... ?
Redaktør: Moderators
Re: REQ: Et rock nummer... ?
Kan du huske lidt af teksten ???
Zivago - Hellere en sild i sengen, end tre torsk i nettet
Zivago - Hellere en sild i sengen, end tre torsk i nettet
Det kan næsten være hvem som helst. hvor mange var de i bandet og hvordan var deres udstråling?
Jamen jeg så ikke engang bandet, det var bare sangen der var i et program... Men ved i mit hoved at bandet normalt laver stille og rolig musik... Kan bare ik lige sætte navn på dem...
-
wernermeyer
Hvilket program?
Sweet 16 uk... Tv'et kørte i baggrunden og jeg sad ved computeren, men da jeg hørte sangen i slutningen af programmet så gik jeg ind for og se om det stod i slut teksten, men det kom slet ik...
Det var fandme også noget af et program og se... Kan man ikke se det igen på nettet eller noget, så du kan linke til det?babuska skrev:Sweet 16 uk... Tv'et kørte i baggrunden og jeg sad ved computeren, men da jeg hørte sangen i slutningen af programmet så gik jeg ind for og se om det stod i slut teksten, men det kom slet ik...