REQ: Et rock nummer... ?

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
babuska

REQ: Et rock nummer... ?

Indlæg af babuska »

Heysa allesammen...

Jeg har en lidt svær en den her gang...

Det er et rock nummer jeg lige har hørt i et program på mtv, men der stod ik hvem der havde lavet numret....

Sangeren lyder britisk, også i omkvædet kommer guitaren helt op i en lyse tone, så lidt ned, også op i den lyse tone igen, og såen bliver det faktisk ved gennem hele omkvædet...

Ved godt det ik er meget og gå efter men håber nogen kan hjælpe...
Zivago

Re: REQ: Et rock nummer... ?

Indlæg af Zivago »

Kan du huske lidt af teksten ???

Zivago - Hellere en sild i sengen, end tre torsk i nettet
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Det kan næsten være hvem som helst. hvor mange var de i bandet og hvordan var deres udstråling?
babuska

Indlæg af babuska »

Jamen jeg så ikke engang bandet, det var bare sangen der var i et program... Men ved i mit hoved at bandet normalt laver stille og rolig musik... Kan bare ik lige sætte navn på dem...
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

Hvilket program?
babuska

Indlæg af babuska »

Sweet 16 uk... Tv'et kørte i baggrunden og jeg sad ved computeren, men da jeg hørte sangen i slutningen af programmet så gik jeg ind for og se om det stod i slut teksten, men det kom slet ik...
Casper
Chart Attack VIP

Indlæg af Casper »

babuska skrev:Sweet 16 uk... Tv'et kørte i baggrunden og jeg sad ved computeren, men da jeg hørte sangen i slutningen af programmet så gik jeg ind for og se om det stod i slut teksten, men det kom slet ik...
Det var fandme også noget af et program og se... Kan man ikke se det igen på nettet eller noget, så du kan linke til det?
Besvar