Så tænkte i ville dele jeres erfaringer med andre programmer som i bruger som ikke er winamp ?
Hvilken Media Player Bruger du ?
Redaktør: Moderators
Hvilken Media Player Bruger du ?
Tænkte på at få mig et nyt program til at afspille mine mp3 filer i, efter som jeg har brugt winamp i mange år nu..
Så tænkte i ville dele jeres erfaringer med andre programmer som i bruger som ikke er winamp ?
-
wernermeyer
Re: Hvilken Media Player Bruger du ?
Hvorfor skifte?
Som jeg skriver " Jeg har brugt winamp i mange år nu " det kunne jo være at der var andre der brugte nogle gode programmer.. Lidt fornyelse måske.. hvis det siger dig noget 
-
wernermeyer
Har brugt winamp i 10-12 år, og har ingen planer om at skifte. Synes ikke der er andre programmer, der lever op til winamp. Det er nemt og intuitivt at bruge, og er simpelt i sin brugerflade.
Men hvis du har lyst til at prøve noget nyt, skal du da være velkommen. Det skal man da en gang i mellem
Men hvis du har lyst til at prøve noget nyt, skal du da være velkommen. Det skal man da en gang i mellem
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Bruger også selv WinAmp.. Kender flere der bruger media-player og iTunes, men har aldrig fanget ideen ved dem..
Du kan prøve at kigge her:
http://download.cnet.com/windows/media- ... dCount+asc
Brugte selv Sonique engang for mange år siden.. Mindes at det også meget fikst..
Du kan prøve at kigge her:
http://download.cnet.com/windows/media- ... dCount+asc
Brugte selv Sonique engang for mange år siden.. Mindes at det også meget fikst..

Bruger vlc og wmp til video, men føler mig heller ikke fristet til at skifte fra winamp når jeg lytter musik 
Bruger iTunes - brugte selv winamp før jeg fik Mac men synes simpelthen det er lettest med iTunes nu..
Bruger Winamp til al lyd og VLC til al video, bortset fra dvd'er/bluray's som jeg bruger PowerDVD til.. 
Bruger iTunes og Windows Media Player.
iTunes: til albums og singler (plus sync af musik og kontakter til iPhone)
Media player: til sange der aldrig kommer videre end til mit skrivebord.
En af de ting iTunes desværre ikke magter, er at afspille sange uden de skal hives ind i iTunes biblioteket
iTunes: til albums og singler (plus sync af musik og kontakter til iPhone)
Media player: til sange der aldrig kommer videre end til mit skrivebord.
En af de ting iTunes desværre ikke magter, er at afspille sange uden de skal hives ind i iTunes biblioteket
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Re: Hvilken Media Player Bruger du ?
Bruger iTunes og Vox (Mac programmer/versioner) på min Mac
og bruger iTunes og Winamp på min Windows maskine.
Alt hvad der hedder film kører på VLC.
Samme funktioner som mimic.
og bruger iTunes og Winamp på min Windows maskine.
Alt hvad der hedder film kører på VLC.
Samme funktioner som mimic.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Bruger foobar2000, en rigtig god & simpel afspiller, der starter lynhurtigt op, er kendt for at være en af de bedste til at håndtere rigtig store musik samlinger og har stort set de samme funktioner som alle andre afspillere.
Har brugt Foobar i 2-3 år nu, for ledte nemlig også efter et alternativ til Winamp, mest fordi jeg også synes det var lidt sløvt til sidst.
Selve designet er ikke vildt, men man kan customize det meget selv og kan gå fra at se sådan her ud til sådan.
Har brugt Foobar i 2-3 år nu, for ledte nemlig også efter et alternativ til Winamp, mest fordi jeg også synes det var lidt sløvt til sidst.
Selve designet er ikke vildt, men man kan customize det meget selv og kan gå fra at se sådan her ud til sådan.
Jeg bruger også foobar2000. Dejligt minimalistisk. Til film bruger jeg ikke min pc, men afspiller jeg en sjælden gang video, er det med Windows Media Player Classic.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Har forsøgt at kunne lide Foobar, men selv i sit mest basic mode er jeg stadig mere glad for min 8-10 år gamle winamp, der spiller flac og uden pauser mellem numre 
(Ellers er Foobar en rigtig fin basic player)
(Ellers er Foobar en rigtig fin basic player)
Bruger iTunes, Quicktime, og er så småt begyndt at bruge "Vis" funktionen på Mac.
"Vis" funktionen er faktisk super nice i OSX, fordi den er så all-around :p
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Ja, jeg ærger mig også voldsomt over at jeg ikke begyndte at bruge den noget før.dwr skrev:"Vis" funktionen er faktisk super nice i OSX, fordi den er så all-around :p
Eksempelvis var jeg så træt af at jeg ikke kunne få billedfremviseren til at hoppe imellem billeder i en stor billede mappe.
"Vis" funktionen æder det hele!