REQ: Medina - Ensom [single og Vendelboe & Svenstrup Remix]

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

gert126

REQ: Medina - Ensom [single og Vendelboe & Svenstrup Remix]

Indlæg af gert126 »

en som ligger inde med denne sang ?

thanks. :fadein:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: REQ: Medina - Ensom

Indlæg af QrazyLeg »

Medina - Ensom (album version)

depositfiles
zshare
rapidshare
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
gert126

Indlæg af gert126 »

kanon, mange tak!
Brugeravatar
Giimpen
Geografisk sted: Næstved

Indlæg af Giimpen »

Medina - Ensom (Svenstrup & Vendelboe Remix)
- en der gider smide det op når det kommer ud? :'D
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Medina - Ensom (Svenstrup&Vendelboe)

Indlæg af Bakko »

nogen der ligger inde med den?
Zunez
Geografisk sted: Det ægte midtjylland

Re: Medina - Ensom (Svenstrup&Vendelboe)

Indlæg af Zunez »

Følger med her. ;)
Jeg er ik' arrogant | Jeg er bare bedre end alle andre ;D
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Re: Medina - Ensom (Svenstrup&Vendelboe)

Indlæg af chreddy1 »

Og denne blev endda spurgt efter 10 minutter før denne tråd blev lavet, her: http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?f=3&t=29222
:)

Jeg har smidt de to topics sammen til et
//QzL
Stim
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Indlæg af Stim »

Jeg vil også sidde her og vente spændt
stonemeisteren
Geografisk sted: Næstved, Denmark
Kontakt:

Re: REQ: Medina - Ensom [single og Vendelboe & Svenstrup Remix]

Indlæg af stonemeisteren »

Noget nyt ?
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Hmmm.. Nu har jeg lige tjekket om jeg kunne købe den på ITunes eller på Beatport og ingen af stederne er den til salg.
Så er den overhovedet udkommet i nu?
Celebrate Your Life With House
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Iwers »

Den er heller ikke på play :)
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
cyrus

Indlæg af cyrus »

De har selv skrevet i fredags inde på facebook at der går et par uger før den er ude..
Så tror folk skal vente lidt i nu, før den kan købes ;)
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Iwers »

her er der et youtube rip
link fra WDK http://www1.zippyshare.com/v/12660371/file.html
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

cyrus

Indlæg af cyrus »

Ja men problemet er at de link af "Medina - Ensom (Svenstrup & vendelboe Remix)" der flyver rundt på nettet, er alle sammen youtube rip..
S&V har ikke en gang sendt promo udgivelsen ud i nu...
I følge dem selv, kommer den ikke ud før om et par uger (info læst på deres facebook profil)..

Så den der TDC Release er en fake. :( (Så kan man stille sig selv spørgsmålet hvad folk får ud af lave sån et stunt :roll: )
cyrus

Indlæg af cyrus »

Må lige tage nogen af mine ord tilbage igen..
Det er lige gået op for mig at TDC ikke står for det jeg troede det sku stå for .
forvekslede det med TDC Play, men i virkeligheden står det for TheDanishCrew..
en lille og for hurtig bedømmelse fra min side..
Men det ændre stadig ikke det er et youtube rip, og ikke den rigtige udgivelse..
DeCain
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af DeCain »

Den er ikke ude på deres egen promo side endnu.
--=DeCain the DJ=--
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

Kode: Vælg alt

http://www.speedyshare.com/files/19729239/Medina-Ensom__Svenstrup_Og_Vendelboe_Remix_-2009-TDC.rar
eller
http://rapidshare.com/files/319140057/Medina-Ensom__Svenstrup_Og_Vendelboe_Remix_-2009-TDC.rar.html
eller
http://rapidshare.com/files/319140941/Medina-Ensom__Svenstrup_Og_Vendelboe_Remix_-2009-TDC.rar.html

ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ARTiST........ Medina                                              ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ALBUM......... Ensom (Svenstrup Og Vendelboe Remix)                ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RELEASE DATA.. 10-12-2009                                          ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³STORE DATE.... 00-00-0000                                          ³  !ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³LABEL......... n/a                                                 ³  žÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SOURCE........ WEB                                                 ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ENCODER....... Lame 3.90                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³QUALiTY....... 320kbps / 44,1kHz / Joint-Stereo                    ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³TRACKS........ 01                                                  ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RUNTiME....... 04:47 min                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SiZE.......... 10,10 MB                                            ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ! ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ  ÛÛÛ
ÛÛÛž___  _  _  __ _     _  _ ___                                             ÛÛÛ
ÛÛÛ  Û  Û  Û-Û Û_ Û Û_ Û ß-Ü Û                                               ÛÛÛ
ÛÛÛ  ÚÅÄÄÂÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÂÄÄÄÄÄÅ¿ žÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    01.Medina - Ensom (Svenstrup Og Vendelboe Remix)                ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     [     ]        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     ------         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                      04:47 min     ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                   04:47 min        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                   10,10 MB         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³....................................................................³ ³ÛÛÛ
stonemeisteren
Geografisk sted: Næstved, Denmark
Kontakt:

Indlæg af stonemeisteren »

I like that! ;D
DJ RoxBox
Kontakt:

Indlæg af DJ RoxBox »

zoonestar skrev:

http://www.speedyshare.com/files/19729239/Medina-Ensom__Svenstrup_Og_Vendelboe_Remix_-2009-TDC.rar
eller
http://rapidshare.com/files/319140057/Medina-Ensom__Svenstrup_Og_Vendelboe_Remix_-2009-TDC.rar.html
eller
http://rapidshare.com/files/319140941/Medina-Ensom__Svenstrup_Og_Vendelboe_Remix_-2009-TDC.rar.html

ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ARTiST........ Medina                                              ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ALBUM......... Ensom (Svenstrup Og Vendelboe Remix)                ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RELEASE DATA.. 10-12-2009                                          ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³STORE DATE.... 00-00-0000                                          ³  !ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³LABEL......... n/a                                                 ³  žÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SOURCE........ WEB                                                 ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ENCODER....... Lame 3.90                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³QUALiTY....... 320kbps / 44,1kHz / Joint-Stereo                    ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³TRACKS........ 01                                                  ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RUNTiME....... 04:47 min                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SiZE.......... 10,10 MB                                            ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ! ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ  ÛÛÛ
ÛÛÛž___  _  _  __ _     _  _ ___                                             ÛÛÛ
ÛÛÛ  Û  Û  Û-Û Û_ Û Û_ Û ß-Ü Û                                               ÛÛÛ
ÛÛÛ  ÚÅÄÄÂÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÂÄÄÄÄÄÅ¿ žÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    01.Medina - Ensom (Svenstrup Og Vendelboe Remix)                ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     [     ]        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     ------         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                      04:47 min     ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                   04:47 min        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                   10,10 MB         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³....................................................................³ ³ÛÛÛ

Er den "ægte"?! :D
Musik er en højere åbenbaring
end al klogskab og filosofi
Besvar