Yo!
Vi er en flok gutter, som har bestilt rejse til London sidst i januar.
Men men men, planen med denne tur er selvfølgelig ren druk og lir! Derfor vil vi gerne høre, hvor man går i byen? Nogle har snakket om at de lukker kl 02, pga deres lovgivning? Men er det kun på pubs, og hvordan gælder det med diskotekerne?
Vi kender selvfølgelig Ministry of Sound, som må være et must?
Post gerne nogle sider med en masse informationer.
Bring it on, thanks guys!
- Mikkel
London Night Clubs?
Redaktør: Moderators
Re: London Night Clubs?
En mulighed var fabric http://www.fabriclondon.com
Har ikke selv været der, men det er et af de steder hvor de fleste store dubstep navne spiller. Så vidt jeg kan se så er det diverse two-step genre om fredagen og lørdag er det så de mere almindelige genre såsom house, tech o.l
Har ikke selv været der, men det er et af de steder hvor de fleste store dubstep navne spiller. Så vidt jeg kan se så er det diverse two-step genre om fredagen og lørdag er det så de mere almindelige genre såsom house, tech o.l
Husk at skrive til klubberne i god tid, og lyd gerne lidt VIP agtige (ikke for meget tøven og skraben). Så bliver I skrevet på listen de fleste steder...
Der er mange super klubber, men det vigtigste er altid hvilket event, der er en pågældende dag.
Så se om dine yndlings artister ikke besøger LDN i perioden?
Nok den vej jeg ville gå
Der er mange super klubber, men det vigtigste er altid hvilket event, der er en pågældende dag.
Så se om dine yndlings artister ikke besøger LDN i perioden?
Nok den vej jeg ville gå
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeres musik stil ville nok være en god information.
Der findes en milliard gode klubber og fester i london.
Der findes en milliard gode klubber og fester i london.
Når han nævner house så er det nok sådan noget i den ende.. =)
Nej han gør ej?Maunus skrev:Når han nævner house så er det nok sådan noget i den ende.. =)
Han nævner klubben "Ministry of Sound" - som spiller ret forskelligt alt afhængigt af event (men ja, elektronisk..). Dog er det ikke tydeligt om det er hans præference, eller om det blot er for at opleve klubben.
Ps. den er absolut ikke et must, der er The End og Fabric nok federe
Pps. ja, de fleste steder lukker 02 som i staterne, så gå lidt tidligere ud, clubberne peaker ikke 02-03 som herhjemme...!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Sorry regnede bare med det var noget af det samme som de CD'er jeg har hørt fra dem =)
Beklager jeg lige har været fraværende.
Vi vil bare gerne finde de fedeste clubs, hvor der er loaded med tøser!?
Musikken må gerne være house, men altså - bare det der rykker i tiden!
Jeg takker for de inputs indtil videre!
Vi vil bare gerne finde de fedeste clubs, hvor der er loaded med tøser!?
Musikken må gerne være house, men altså - bare det der rykker i tiden!
Jeg takker for de inputs indtil videre!
Loaded med tøser ? så ram turist fælderne downtown. Proppede med nye studerende, turister og andet skrammel