optimusprime skrev:Okay, det er med dén på.
Hvor latterlig højhellig kan man have lov at være? I et forum, hvor man deler andre kunstneres musik i vildskab, får man simpelthen på puklen for at spørge folk om hjælp til at komme frem...
Var i den tro, at man på en eller anden måde var med i et fælleskab herinde. Har fulgt dette forum i 6 år at mit liv - ikke nødvendigvis med den store deltagelse i forhold til så mange andre, men har dog bidraget, skulle jeg mene.
Helt fint - lad dog være med at stemme hvis I ikke kan lide lortet, men at komme med SÅ fucked up kommentarer på en ellers venlig opfording skræmmer mig sgu. Hvad fanden sker der?
Latterligt...
Selvfølgelig er der et fælleskab herinde.
Og bare fordi vi deler "Ulovlig" filer mellem hinanden så betyder det ikke at vi bare kaster vosres stemmer rundt på nettet,
fordi du vil frem, det har jo ikke noget med at hade eller misundelse osv. men nu er det her et musik forum, hvor største delen eller pænt mange herinde elsker at mixe musik, og præcis derfor stemmer "måske" de fleste pga. personens evne til at mixe, og ikke bare fordi personen ønsker det... Havde du noget tid før lagt dit mix ind i "mix area" herinde, og spurgt efter folks mening, så havde du også fået masser hjælp,
så havde mange sagt hvad der var plus og minus...
Så det er ikke noget at tage sån på vej af..