Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Og ellers er Sagem´s modtager også udemærket. Den fås ovenikøbet med indbygget HD recorder...
Du kunne evt. tegne et abonnement på Boxer for et år, og få modtageren med uden beregning.
bpm skrev:Man skal ikke købe en DVB-T overhoved. Men en DVB-C.
Sikke en gang vrøvl. Du har da vist misforstået noget. Du får lige et stort rundt 0 i karakter, i viden om TV systemer.
Altså:
DVB-T (Digital Video Broadcasting — Terrestrial) bruges hvis man skal modtage via antenne.
DVB-C (Digital Video Broadcasting - Cable) er til kabel TV.
bpm skrev:Man skal ikke købe en DVB-T overhoved. Men en DVB-C.
Sikke en gang vrøvl. Du har da vist misforstået noget. Du får lige et stort rundt 0 i karakter, i viden om TV systemer.
Altså:
DVB-T (Digital Video Broadcasting — Terrestrial) bruges hvis man skal modtage via antenne.
DVB-C (Digital Video Broadcasting - Cable) er til kabel TV.
Kan i nu have en god weekend.
Zivago
Ved godt hvad de forskellige ting er til, men historien meldte jo ikke noget om det skulle være til stueantenne.
"99%" af dagens danmark har vel kabel så det er da næsten logisk at man ikke skal ha en dvb-t tuner.
jeg er måske lidt forvant da jeg kommer fra kbh og ikke lige kender til det mørke og deres cabel-tv dækning.
Men ang. dvb-t tuner så er sagems at anbefale. (dog ikke egen erfaring)
bpm skrev:
Ved godt hvad de forskellige ting er til, men historien meldte jo ikke noget om det skulle være til stueantenne.
Æhh.
Der bliver spurgt efter DVB-T. Så er det jo til antenne. Det er der da ingen tvivl om.
Og nej: Det er ikke 99% der har kabel. Rigtig mange mennesker idag, bruger stadig egen antenne. Især hvs man kommer lidt væk fra storbyerne.
Men skidt med det. Ikke mere om den sag fra mig. Han har fået den info han spurgte efter.
Det går vel fra København øst til vest. Alt andet kender de ikke noget til. Lidt i tråd med hende amerikaneren, som troede at Europa virkelig var et land.