Søges: Morten Ingemann stribe med BIF

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Søges: Morten Ingemann stribe med BIF

Indlæg af Sunshine »

Jeg søger en stribe af Morten Ingemann, hvor der sidder en mand med sin hyldende hund på en tom tribune. Der kommer en anden mand og spørger, hvorfor hunden hyler, og så svarer hundens ejer, at det er noget den gør hver gang Brøndby taber. Så spørger manden hvad den så gør, når Brøndby vinder, hvortil hundens ejer svarer, at det ved han ikke, for han har kun haft den i et år (hehe). Jeg har søgt på google og alverdens andre steder, men det ser ikke ud til, at den ligger nogle steder på nettet.

Hvis der er nogle, der er faldet over den, eller skulle have bogen hvor den er i og en scanner, og gider scanne den til mig vil jeg være evigt taknemmelig.
Billede
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: Søges: Morten Ingemann stribe med BIF

Indlæg af Fairground »

Blev jeres bolchestribede tosser ik' lige slået af selvsamme hold for et par dage siden eller...?
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Når man ligger på en 7. plads, er det nok sjovere at leve i fortiden og huske tilbage på en sæson hvor man havde lidt mere held i egen sprøjte.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Ej come on, jeg efterspørger bare en stribe. Lad os oprette et nyt emne så, hvor I kan få afløb for jeres holdninger til klubberne og holde den her ontopic i stedet.
Billede
Besvar