REQ: Elektronisk udgave af politiken

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Will
Chart Attack VIP

REQ: Elektronisk udgave af politiken

Indlæg af Will »

Tænkte om man ikke kunne finde den et sted i noget PDF, er jo mest den bog som er tillæg som har interesse.
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Re: REQ: Elektronisk udgave af politiken

Indlæg af David »

Well, du kan hente den hele her som i PDF - http://rapidshare.com/files/280945432/J ... k-x00m.zip

Fra WRZ-DK :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Mange tak :)
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har samlet pdf-filerne til en enkelt fil.

http://www9.zippyshare.com/v/84015282/file.html
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Politiken burde skamme sig! Fy føj da.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Mange tak... :-)
mig1
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af mig1 »

jeg takker også..... dejligt at der er nogen som eks politikken der går ind for utringsfriheden...... og der står jo intet som kan skabe usikkerhed for andre i den bog.... de er bare sure over at de ikke selv kom med bogen først...
hilsen
M.I.G.1
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

QrazyLeg skrev:Jeg har samlet pdf-filerne til en enkelt fil.
Takker.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

mig1 skrev:og der står jo intet som kan skabe usikkerhed for andre i den bog.... de er bare sure over at de ikke selv kom med bogen først...
Det tager sgu nok alligevel prisen for den mest ignorante udtalelse i boardets historie.
Billede
mig1

Indlæg af mig1 »

kan du måske sige at der er et sted i bogen hvor i der står noget "krænkende"

forsvaret er jo blevet oplyst for lang tid siden at bogen var ved at blive skrevet og de blev oveni købet spurgt om hvordan forfatteren skulle forholde sig rent indholds mæssigt og de krav der blev stillet mener jeg er blevet overholdt
hilsen
M.I.G.1
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

mig1 skrev:kan du måske sige at der er et sted i bogen hvor i der står noget "krænkende"

forsvaret er jo blevet oplyst for lang tid siden at bogen var ved at blive skrevet og de blev oveni købet spurgt om hvordan forfatteren skulle forholde sig rent indholds mæssigt og de krav der blev stillet mener jeg er blevet overholdt

Jeg går ud fra at du er militærekspert siden du kommer med sådan en udtagelse (ironi!!!). Når forsvaret mener at der er problemer med bogen er der jo nok noget om det. Noget helt andet er at vi som almindelige borgere ikke har ret til at vide, hvad en hemmelig del af forsvaret render rundt og laver. Det er da i høj grad en misforstået brug af vores ytringsfrihed.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
mig1

Indlæg af mig1 »

jeg har da sat mig ind i sagen har du det??
men hey vi alle vores holdninger og jeg ser intet galt i at bogen bliver udsendt....
hilsen
M.I.G.1
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Har du sat dig ind i sagen, siger du? Hvad er det så helt præcist, der får dig til at sige, at at de er sure over, at de ikke udgav bogen først selv? Jeg tvivler yderst stærkt på, at forsvarets øverste folk sidder som små børn og vræler, fordi de ikke udgav bogen først selv. Der tror jeg vitterligt, du har misforstået noget, eller også er du bare ikke gammel nok til at forstå hvad det vil sige at have et forsvar.

Jeg tvivler meget stærkt på, at så meget medieomtale, energi og økonomi der bliver lagt i den her sag handler om, at der sidder en ledelse, som føler sig snydt og forurettet.

Men vi har jo hver vores holdninger, som du selv siger. Måske du skulle overveje faktisk at sætte dig ind i sagen, så tror jeg du ville få et meget større udbytte. For dine udtalelser her angiver, at du ikke aner en fis om hvad det her handler om.
Billede
mig1

Indlæg af mig1 »

hov hov tal/skriv pænt.... jeg kommer ikke med kommentar til hvor gammel eller mangel på samme du skulle være..

det er faktisk efterhånden nogle år siden jeg aftjente min værnepligt så helt ung er jeg ikke....

og ja jeg har faktisk fulgt med i sagen siden den startede for meget lang tid siden..

og der står intet som jeg ville kalde for sikkerheds krængende i den bog der står jo intet om at vi har missiller der eller andre vegne eller hvordan vores sikkerheds system i dk egentlig fungere...
men vi har ytringsfrihed i dk
og jeg ser ikke denne bog på nogen måde volder skade.. burde bs christiansens bog så ikke være stoppet ??

men med alt den medieomtale og sådan mon ikke det gavner bogen???

det er jo i stil med det der sker i andre sammenhænge ikke at det er det samme men i stil med....
se f.eks danske Anna david hun proklamerede at hun var blevet voltaget, 14 dage senere udkom singlen den lille pige

det er jo et fedt medie stunt

jeg siger ikke at bogen er det men med alt det omtale, mon ikke det kommer bogen tilgode....
hilsen
M.I.G.1
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har det sådan, at er man ikke en del af den øverste del af hæren, så tvivler jeg stærkt på man kan vurdere, hvorvidt noget krænker den danske sikkerhed. Og så kan man være jægerfrømandspilot alt det, det skulle være. Står man i situationen, så kan man godt miste et objektivt vurderingsaspekt.

Problemet er jo reelt set også bare at nogle ikke kan følge dansk lovgivning. Hvad enten man selv mener den det ikke er skadeligt eller ej.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Din alder er mig sådan set ligegyldig, for den udtalelse du kommer med om at de er sure over, at de ikke udgav bogen først, er så barnlig at den siger mere end din faktiske alder.

Det er muligt at DU ikke kan se noget sikkerhedskrænkende i den, men tror du virkelig at alt det her ståhej er for ingenting? Du er ingen ekspert fordi du har aftjent din værnepligt og fordi du har fulgt med i medierne fra starten.

Og hvordan du kan sige det er et mediestunt.. Det forstærker bare min påstand endnu mere om, at du ikke aner hvad du snakker om. Du har virkelig misforstået konceptet "ytringsfrihed" som down1 også skriver.
Billede
mig1

Indlæg af mig1 »

forstå mig lige ret inden i halshugger mig helt det jeg skriver er min holdning jeg som alm person ser intet galt i denne bog

jeg er hverken frømand eller noget andet højtstående i hæren, men jeg kan da se at der på ingen måde i bogen bliver oplyst noget om hvordan og hvorledes det interne fungere

men slut herfra læs bogen eller lad være

god weekend
hilsen
M.I.G.1
Besvar