Estelle & Kanye - American Boy (Jesper Hedegaard Boot)

Tænketank er for dig, der mangler en idé til mix/bootleg/bastard. Det kan også være du er startet på et track, men ønsker feedback inden du går videre med den store produktion. Det er ligeledes her du finder guides og kan lave guides til programmer inden for musikproduktion.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Hede89

Estelle & Kanye - American Boy (Jesper Hedegaard Boot)

Indlæg af Hede89 »

Her er min seneste kréering.
Det er foreløbig kun en skitse (fejl i beatmapping, kanye-delen etc) - men har ikke mere tid at arbejde på den - så for dem der synes den er brugbar som den er nu = værsgo! :-)
Jeg synes selv de passer meget godt sammen disse to :

Estelle - American Boy (w/ Kanye West Acapella)

Ting Tings, The - Shut Up & Let Me Go (Haji & Emanuel Dub)

Tager gerne imod konstruktiv krititk - såvel negativ som positiv ..er ikke sart så bare skyd løs :)

På forhånd tak.

J.H.
dwr
Moderator

Re: Estelle & Kanye - American Boy (Jesper Hedegaard Boot)

Indlæg af dwr »

Flytter den til det rigtige forum.

EDIT:
Så skriver jeg lige en forklaring.
Mixes, Bootlegs-forummet er til endelige versioner. Hvis man lægger noget i det forum, så skal man have gennemarbejdet det og ikke føle, at man kan gøre så meget mere ved det. Det er gjort fordi, der var alt for mange der lavede "skitser" og forventede dybdegående kritik på noget (som de selv formulerede det) "de lige havde smækket sammen på 5 minutter og godt ved der er lidt mangler, men gad ikke lige gøre mere ved det."

Derfor er det her forum altså oprettet. Man kan sige, at her er alt tilladt.

PS! Du behøver ikke oprette en tredje tråd. Jeg har flyttet den første (den her) og slettet den anden.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Re: Estelle & Kanye - American Boy (Jesper Hedegaard Boot)

Indlæg af Maunus »

Hvis du vil uploade nogen filer kunne jeg godt finde på arbejde videre med den
Besvar