[31/10-09] Sensation Copenhagen 09
Redaktør: Moderators
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Re: [31/10-09] Sensation Copenhagen 09
Jeg kommer kun hvis Rock Nalle spiller!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
MIn Billet er i hus, glæder mig sindsygt meget. Havde en mega fed oplevelse sidste år, så håber det kan gentage sig i år os. 
Celebrate Your Life With House
Kommer kun hvis Fairground spiller... :/Fairground skrev:Jeg kommer kun hvis Rock Nalle spiller!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det gør han ikke - der er kommet line-up 
FUCK jeg er glad for jeg ikke har købt billet. Det havde da været penge ud af vinduet.
Hvor har i set line-up ? Syntes ikke jeg kan finde noget inde på sensation,
-
Fairground
- CA Party Freak
Axwell, Ingrosso, Breum, Tocadisco og Erick E
De kører jo re-run fra sidste år. Gider ikke engang overveje at tage derind medmindre jeg bliver inviteret.
Eneste spændende navn er Tocadisco, men ham har jeg set tre gange før og til meget sjovere begivenheder!
De kører jo re-run fra sidste år. Gider ikke engang overveje at tage derind medmindre jeg bliver inviteret.
Eneste spændende navn er Tocadisco, men ham har jeg set tre gange før og til meget sjovere begivenheder!
Arr okay, Jeg syntes så personligt ikke det er så dårligt igen. ikke noget der skuffer eller ødelægger mit humør.
Det eneste jeg godt ku havde ønsket var måske "Fedde le Grand" var med.
Det eneste jeg godt ku havde ønsket var måske "Fedde le Grand" var med.
Sådan set kun Tocadisco der trækker hos mig
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Så må de godt lige starte med Breum, så man er fri for et dårligt set i midten med cue/pitch-helvede ligesom sidste år med hans partner-in-crime RK
Jeg glæder mig squ til i år.
Produktionen er super fed i år og så er der endnu flere billetter til salg i år, over 30.000.
Produktionen er super fed i år og så er der endnu flere billetter til salg i år, over 30.000.
-
night_hawk
Høre noget om fairground holder noget party uartig i kødbyerne, og tænkte på de af os der evt. i kbh området + andre, har lyst til at give den spade samme aften som sensation er der, skulle mødes hos evt. jeg eller Feffe til noget party og tage ud til det fairground holder istedet for sensation? samme aften/dag! ;>

-
Fairground
- CA Party Freak
Det der er tale om er selvfølgelig Morning delight - Sensation white afterparty med Mark Junior(NL), Jean von Baden + meget mere!night_hawk skrev:Høre noget om fairground holder noget party uartig i kødbyerne, og tænkte på de af os der evt. i kbh området + andre, har lyst til at give den spade samme aften som sensation er der, skulle mødes hos evt. jeg eller Feffe til noget party og tage ud til det fairground holder istedet for sensation? samme aften/dag! ;>
Der kan læses meget mere om festen andet steds under Events.
Jeg ville ikke gide at smide penge efter dette..
Men er dog alligevel lidt interesseret i informationer om, om det også bliver streamet i år (ligesom det også gjorde sidste år)?
Men er dog alligevel lidt interesseret i informationer om, om det også bliver streamet i år (ligesom det også gjorde sidste år)?
Gør jeg? Jeg mener det var på Dance Tunes Radio (eller noget lign.) sidste år, men det er uden at være helt sikker.. 
Sad idag i skolen, og ledte efter informationer, men synes ikke rigtigt jeg kunne finde ud af noget som helst om hvor det bliver streamet..
Sad idag i skolen, og ledte efter informationer, men synes ikke rigtigt jeg kunne finde ud af noget som helst om hvor det bliver streamet..
Er der hemmeligt hvor det streames henne ? eller snakker sunshine om noget andet end os andre ?
-
wernermeyer
En hurtig søgning i google gav dette resultat.. http://www.sensation.com/index.php/worl ... hagen.html
"LIVE ON SAMSUNG-SENSATION.COM AND DANCE-TUNES.COM!
A live audio broadcast will be available on http://www.samsung-sensation.com and at Dance-Tunes Radio."
"LIVE ON SAMSUNG-SENSATION.COM AND DANCE-TUNES.COM!
A live audio broadcast will be available on http://www.samsung-sensation.com and at Dance-Tunes Radio."
Omg.. Det må jeg sq ha overset 
Anyways, mange tak for informationen
Anyways, mange tak for informationen
Nå... til alle dem der var derinde, var det det værd så?
Skal man skrive noget her?