Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Brokketråd

Indlæg af amh »

Åhh GoaFreak den har jeg lavet så mange gange den dér med at møde når man har fri...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg tror ikke jeg ville glemme en fridag... Nærmere omvendt :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Nu er jeg lige startet, så hellere glemme en fridag end ikke at møde op når jeg skal, hehe.
BØH
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Er inviteret til fødselsdag på samme dag som en barnedåb, hvor jeg så helst vil til fødselsdag, men min mor har en anden mening..
Så vil godt brokke mig over mødre, som tror de kan bestemme alt over deres børn.. :mad:
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

chreddy1 skrev:Er inviteret til fødselsdag på samme dag som en barnedåb, hvor jeg så helst vil til fødselsdag, men min mor har en anden mening..
Så vil godt brokke mig over mødre, som tror de kan bestemme alt over deres børn.. :mad:
Brok du dig bare - den slags KAN mødre bare...og tro mig - hun får ret :drinking:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Heh Chreddy, det er sgu surt. Men holdes barnedåb ikke om dagen og fødselsdag om aftenen/natten?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Angående barnedåb ved jeg det ikke.. Det er 100 år siden jeg sidst har været til barnedåb..
Det er dog lykkes mig at få ordene "JEG synes du skal ta til barnedåb" ud af min mor, hvilket i mit hovede siger JEG SKAL TIL FØDSELSDAG! :P

Men den her fødselsdag er vidst nok (tiden er ikke helt klar endnu) eftermiddag til ud på natten.. :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Næ nej... Forældre synes altid noget. Når det så er med et tryk på "jeg", så skal det forstås som "Jeg synes du skal tage til barnedåb, og det skal du også synes. Du har intet valg, du skal i kirke samt sidde pænt ved bordet hele dagen. Personen, der har fødselsdag, har også fødselsdag næste år - så kan du tage til den i stedet for (medmindre Per og Lis skal giftes, Susans kommende barn skal døbes, eller det er international kampdag for mødre der vil bestemme over sønner"
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Familie relationen er klart vigtigere end en eller anden fødselsdag hos en du alligevel ikke snakker med om 5 år.
Jeg havde aldrig valgt en fødselsdag over en familie-styrkende-sammenkomst.

Du burde blive voksen og indse at venner er folk du kender som endnu ikke har stukket dig i ryggen.
Men familie er folk du ikke har en skid til fælles med, men som altid vil behandle dig pænt.
Søg altid efter den gode behandling og ikke den gode relation.

" Live or die, Cecil. Make your choice. "
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Uh det kan afstedkomme en større diskussion det her. Jeg ville til enhver tid vælge at tilbringe min tid sammen med en god ven, fremfor (et) familiemedlem(mer) jeg absolut intet har til fælles med. Det er muligt at det er familie, men jeg mener nu engang, at de sande familiebånd ikke udgøres af blod, men af den kærlighed man har til hinanden. Se bare stedforældre, stedsøskende, sammenbragte familier osv. Sevfølgelig har man en eller anden form for forpligtelse overfor sin familie, men med ethvert valg følger et fravalg.
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sunshine skrev:Uh det kan afstedkomme en større diskussion det her. Jeg ville til enhver tid vælge at tilbringe min tid sammen med en god ven, fremfor (et) familiemedlem(mer) jeg absolut intet har til fælles med. Det er muligt at det er familie, men jeg mener nu engang, at de sande familiebånd ikke udgøres af blod, men af den kærlighed man har til hinanden. Se bare stedforældre, stedsøskende, sammenbragte familier osv. Sevfølgelig har man en eller anden form for forpligtelse overfor sin familie, men med ethvert valg følger et fravalg.
Er helt enig her.. Hvorfor bruge 2 sek. af ens liv på ligegyldige familiemedlemmer, hvis man _intet_ har tilfælles med dem? Vennerne er LANGT vigtigere i denne sammenhæng. De vil være der resten af ens liv (passer man godt på dem), og derfor skal man passe dem langt bedre end fuldstændig irrelevante familie-forbindelser.

Jeg ville end ikke overveje at komme til noget, der var længere væk (i familieforbindelses-sammenhænge) end min søskende. ALDRIG ville jeg sætte et ben hos en fætter eller kusine og slet ikke det længere væk. Det er så fucking spild af tid og energi, og man vinder _INTET!_ ved det (andet end noget gratis mad).

Ud og nyd din ungdom scor nogen damer, hyg dig med vennerne og skab nogen netværk, der holder langt længere frem i livet end ligegyldig familie, der stikker dig i ryggen, så snart der er penge mellem jer.

Familie er noget så overvurderet.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Kunne ikke have sagt det bedre FrZ!
Billede
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Jeg er med Frys og Solskoldet.

Men du burde have muligheden for at nå begge dele. Har aldrig været til en barnedåb der varede længere end til ud på eftermiddagen.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

I er så nederen er I!!!
La familia - FFS :)

Anyway fuck nu den barnedåb, og drik dig i hegnet og se om du kan tvinge en pige til at kilde din diller.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:I er så nederen er I!!!
La familia - FFS :)

Anyway fuck nu den barnedåb, og drik dig i hegnet og se om du kan tvinge en pige til at kilde din diller.
Der er ikke noget bedre end at få kildet sin diller! :drinking:
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Arh, det vil jeg så mene, der er!
Billede
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

QrazyLeg skrev:Næ nej... Forældre synes altid noget. Når det så er med et tryk på "jeg", så skal det forstås som "Jeg synes du skal tage til barnedåb, og det skal du også synes. Du har intet valg, du skal i kirke samt sidde pænt ved bordet hele dagen.
True. Man skal også passe på "vi", som fx:
Skal vi ikke slå græs?
Skal vi ikke pudse vinduer?

... Og andre sætninger i den dur. De er misledende. "Vi" er altid DIG!
BØH
Brugeravatar
Plys - det nye kuld

Sunshine skrev:Arh, det vil jeg så mene, der er!
Jaaah, men nu har du jo heller ikke en diller søde ;) (ikke fast monteret anyway)..
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Det var jo lissom det der var pointen, Plys ;)
Billede
Brugeravatar
Plys - det nye kuld

Ye Ye - I know 8)
Besvar