Tænketank er for dig, der mangler en idé til mix/bootleg/bastard. Det kan også være du er startet på et track, men ønsker feedback inden du går videre med den store produktion. Det er ligeledes her du finder guides og kan lave guides til programmer inden for musikproduktion.
Jeg er begyndt og lege med lidt musik, jeg ved godt at jeg stadig er på et meget simpelt niveau, men man skal jo starte et sted Det her er det første jeg har lavet, jeg har leget med musik i cirka en måned, det er lavet i FL Studio 8 da det lige var det der var lettest at gå til.
Det varer ca 30 sekunder og jeg vil sætte stor pris på hvis i ku finde 30 sekunder af jeres tid og lige prøve og høre det og fortælle mig hvad jeg gør rigtig og forkert (nok mest forkert )
Oc-tst skrev:Please hold dig til mit spørgsmål eventuelt uddyb dine 2 sætninger en smule goafreak?
Uden at vide det, kunne jeg forestille mig at det er fordi at navnet på din fil, gør at det simpelthen lyder for useriøst
Yes. Ser ingen grund til at tage det seriøst, hvis du ikke selv gør.
Jamen det kan jeg da kun gi dig ret i. men som jeg beskriver er det jo ikke bare et navn jeg har fundet på, men rent faktisk det jeg bliver kaldt men jeg vil da prøve og lave noget andet og så kalde mig noget andet istedet så
PsyClone skrev:Standard "første track" atmosfære.
Noder går op og ned (det ser fedt ud i sequenceren), ingen bund, meget få elementer, ingen udvikling.
Lyder meget som mit første track
Man skal altid tænke "Er det her et track jeg ville kunne gå amok til på diskoet?". <kliché> Øvelse gør mester </kliché>
Ps... C.Penis = No go
Jamen Jeg kan sagtens følge det du siger Jeg øver og øver og kan høre en tydelig forbedring allerede nu et par dage efter jeg smed det her op
PsyClone skrev:Standard "første track" atmosfære.
Noder går op og ned (det ser fedt ud i sequenceren), ingen bund, meget få elementer, ingen udvikling.
Lyder meget som mit første track
Man skal altid tænke "Er det her et track jeg ville kunne gå amok til på diskoet?". <kliché> Øvelse gør mester </kliché>
Ps... C.Penis = No go
Jamen Jeg kan sagtens følge det du siger Jeg øver og øver og kan høre en tydelig forbedring allerede nu et par dage efter jeg smed det her op
Men din ingen bund kan jeg ikke helt forstå?
Jeg mener bare at der ikke er noget skraldebang. Ingen bass. Lyden er stort set flad. Prøv at smække en EQ på dine spor og tweak lidt
He ja jeg ved godt at det ikke er noget super specielt
Men det jeg efterspørger er egentlig os flere ellementer og bygge på?
Og måske en ide til hvordan jeg får lavet et fedt kick?