Søger DJ til underholdning

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
stacok
Geografisk sted: :-D

Søger DJ til underholdning

Indlæg af stacok »

Jeg står og skal bruge en god og fleksibel DJ der selv har sit eget grej og er frisk på fest (Dato ikke fastlagt endnu) - Sagen er den at jeg og nogle venner står og vil holde en større fest og i den anledning skal vi have en DJ - Der skal spilles et par timer (efter aftale) Og der skal hovedsagligt spilles house/electro/mainstream/(måske andet) Hovedsagligt er festens medlemmer fra 16-20 år og der skal være fest og farver det meste af natten. Det er i Frederikshavn, 9900, Nordjylland. Du kunne evt. selv komme med forslag til ting du synes kunne være lir. Er du den DJ jeg står og mangler?

Skriv til mig - Så finder vi ud af priser, timer, tid mm.

Håber der er en der er klar.

Mange hilsner herfra.
Barry Lloyd
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Re: Søger DJ til underholdning

Indlæg af Bakko »

hold da op. var godt nok klar, men fandeme en lang vej fra Sønderborg til Frederikshavn for at spille et "par" timer
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Jow déeet.. et par timer lyder ikke af meget - og jeg er ret sikker på at hvis det kun er et par timer,
så vil I (komme til at) føle Jer snydt, da tiden for at fragte, opstille, og nedtage grej, er den samme - uanset antal spillede timer.
Ergo må prisen være omtrent den samme for 2 eller ex. 5 timer ;)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
stacok

Indlæg af stacok »

Har sikkert udtrykt mig forkert. Men snakker omkring de 5 timer, beklager misforståelsen.

Mvh
Barry Lloyd
Brugeravatar
Lange
Geografisk sted: Behind the screen

Indlæg af Lange »

Hvor mange personer er der tale om, og hvor stort er lokalet?
hvad forlanger i af jeres dj?
____/\__\o/__ ARH ! A SHARK!
stacok

Indlæg af stacok »

Vi er taler om 100-200 personer, lokalet er endnu ikke fundet.
Vi forlanger at han kan indordne sig ind under vores krav og vi forlanger at han skal være fleksibel og holde gang i dansegulvet.
Barry Lloyd
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Hvad er jeres krav præcist? Du skriver allerøverst, at det der skal spilles er house/electro/mainstream/(måske andet). Dvs. du allerede nu er MEGET bred i dine specifikke krav, men samtidig fremgår de ikke tydeligt. Det er lidt svært at sælge den opgave du prøver på, når man ikke ved hvad man skal :)
Billede
stacok

Indlæg af stacok »

Jamen, vi skal bare ramme en bred målgruppe, så det ikke kun er vores smag der bliver spillet, men alles. Vi prøver at tænke på dem der kommer, og gøre det så bredt og så smagfyldt for alles smagsløg, hvis du forstår?
Barry Lloyd
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

stacok skrev:Jamen, vi skal bare ramme en bred målgruppe, så det ikke kun er vores smag der bliver spillet, men alles. Vi prøver at tænke på dem der kommer, og gøre det så bredt og så smagfyldt for alles smagsløg, hvis du forstår?
Du leder efter en røvballe-mobil dj som spiller for små penge....
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Så pop/dancechart musik for alderen 18 - 25 år? - Søger ikke jobbet, det var bare mere specifikt.

Du kan ikke ramme alle - din målgruppe kan aldrig være alle, så du vil altid have nogle der ikke synes det er toppen af poppen, i hvert fald når det er så bredt som du lægger op til.

Og synes det er lidt overflødigt at skrive man skal kunne fylde et dansegulv. Der er vel ingen, der ønsker at spille for et tomt gulv. Og det er aldrig noget der kan garanteres. Hvis det er et dødbider publikum (mig selv eksempelvis), så kan man være nok så god, og gulvet vil aldrig bliver brugt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

hvad har du forestillet dig hvad angår pris? Har givet dig et bud på 2500 for at spille fra 19-1.00. Vi stiller op med et meget fornuftet disko med 4-6 mac 250+ og krypton plus andet lækkerier fra Martin til den pris.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Zivago

Indlæg af Zivago »

Det du søger er en alround / mainstream dj.
Deejay_Wonder skrev:hvad har du forestillet dig hvad angår pris? Har givet dig et bud på 2500 for at spille fra 19-1.00. Vi stiller op med et meget fornuftet disko med 4-6 mac 250+ og krypton plus andet lækkerier fra Martin til den pris.
Det var godt nok billigt :D 8O

Zivago
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

plus fri bar hvis jeg glemte at nævne det hehehe :P

Ja det er billigt, men de unge har ingen penge i disse krisetider
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Deejay_Wonder skrev:plus fri bar hvis jeg glemte at nævne det hehehe :P

Ja det er billigt, men de unge har ingen penge i disse krisetider
Men det er sejt at du gider at gøre det for denne pris, er det ikke tale om en vennepris? :)

Jeg kan godt spille for 5000 kroner, men tilgengæld så kan jeg ikke finde ud af beatmixe endnu :)
stacok

Indlæg af stacok »

Fairground skrev:
stacok skrev:Jamen, vi skal bare ramme en bred målgruppe, så det ikke kun er vores smag der bliver spillet, men alles. Vi prøver at tænke på dem der kommer, og gøre det så bredt og så smagfyldt for alles smagsløg, hvis du forstår?
Du leder efter en røvballe-mobil dj som spiller for små penge....
Næppe, vi står faktisk med et fornuftigt budget for festen - Så ikke bare en billig diskorøvballe ;-)

- Deejay_Wonder, du vil høre nærmere i den nærmeste fremtid.
Barry Lloyd
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg er god til at spille for tomme dansegulve - har rutinen i det.
Jeg skal ha 5000 hvidt, og har kun Cdér og dårlig humør med.

Hvad siger du ?
DeCain
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af DeCain »

Deejay_Wonder skrev:hvad har du forestillet dig hvad angår pris? Har givet dig et bud på 2500 for at spille fra 19-1.00. Vi stiller op med et meget fornuftet disko med 4-6 mac 250+ og krypton plus andet lækkerier fra Martin til den pris.
Hold da maule.. Det lyder sku billigt.. Jeg havde sagt minimum 4k hvis jeg skulle ud..
--=DeCain the DJ=--
Besvar