Efter at have været på en Bodega/Pub/Bar crawl her i weekenden, er denne tanke kommet op..
Hva er forskellen mellem de 3 ting..?
Håber nogen kan give en forklaring..
På forhånd tak..
Redaktør: Moderators

Sjovt jeg er ikke helt enig.Sunshine skrev:I mit hoved er er en bodega det klammeste. Det er der, alle sutterne sidder og hvor du kan købe øl for en 10'er (fx. Vesterbro Bodega, eller en af de utallige bodegaer i øgaden). En bar er lidt finere, dog stadig for et klamt klientel (fx. Tempo, Boulevard Caféen). En pub er et sted, jeg ville gå hen. Sådan et sted som Irish house, John Bull mm.
Tja - der er jeg vist enig.Sunshine skrev:I mit hoved er er en bodega det klammeste. Det er der, alle sutterne sidder og hvor du kan købe øl for en 10'er (fx. Vesterbro Bodega, eller en af de utallige bodegaer i øgaden). En bar er lidt finere, dog stadig for et klamt klientel (fx. Tempo, Boulevard Caféen). En pub er et sted, jeg ville gå hen. Sådan et sted som Irish house, John Bull mm.
Sunshine skrev:Ye I know Crazybrain, men en ludertæve bliver heller ikke mindre billig af at kalde sig en prinsesse
Jeg mener nu de tager 14,- for en øl på Vesterbro Bodega, medmindre du køber en bus (11 øl), som du vist får til 130,-Sunshine skrev:I mit hoved er er en bodega det klammeste. Det er der, alle sutterne sidder og hvor du kan købe øl for en 10'er (fx. Vesterbro Bodega, eller en af de utallige bodegaer i øgaden). En bar er lidt finere, dog stadig for et klamt klientel (fx. Tempo, Boulevard Caféen). En pub er et sted, jeg ville gå hen. Sådan et sted som Irish house, John Bull mm.
Et værtshus er vist en bred betegnelse for et sted der udskænker sprut, men hvor du også kan købe lidt at spiseZamiel skrev:i har ikke klassificeret værtshus.. jeg ville mene at værtshus = bodega