Mini Bærbar

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Re: Mini Bærbar

Indlæg af Raun »

DJ LAU skrev:Men er dog stadig tilfreds med min MSI Wind efter snart et år.
Har du haft problemer med mousepad'et på din MSI? Min venstre knap er nemlig død, så ville lige høre om andre har oplevet noget lignende?
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Jeg har en Acer aspier one hvor højre knappen er død, og et firma i nærheden har haft næsten 50 hvor det samme er galt, det er vidst det man kalder et generelt problem ved de der små pcer.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

DoMiNaToR skrev:Jeg har en Acer aspier one hvor højre knappen er død, og et firma i nærheden har haft næsten 50 hvor det samme er galt, det er vidst det man kalder et generelt problem ved de der små pcer.
Okay, det var da ærgeligt. Det jo ikke lige altid at der er plads til en trådløs mus.
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Well, der er stadigt garanti på den her så det betyder ikke så meget, og de ca 50 som de firma havde var alle helt nye og det var faktisk også selv sensor det var galt med der, men det tager ca 2 minutter at skifte hvis man ved hvordan.

De fik tilsendt en sending nye touchpads til dem som de så selv kunne skifte, da de 50 pcer var delt ud til medarbejder og reinstalleret til firmabrug, og man kan jo ikke så godt undevære sådan en pc i flere uger som virksomhed.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Hej.. Tænkte jeg ligeså godt kunne forsætte i denne tråd.. :)
Søger hjælp en mini bærbar (Notebooks)..

Krav:
max 10.1" skærm
min 250 Gb HDD
min 1Gb RAM
2-3 usb 2.0 porte
Bluetooth/Wifi indbygget

Prisleje: fra 2500-4500kr..
Mærke, lidt ligegyldigt, undtaget ACER.

Nogen idéer..?
Billede
BilledeBillede
Besvar