Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Brokketråd

Indlæg af amh »

odder skrev:
Nu har jeg jo firmatelefon, så det er derfor mit ikke er synligt. Og jeg er da heldigvis ligeglad for det koster ikke mig noget at ringe igen og igen og igen :P Tror faktisk min rekord ligger på 36 opkald i streg fordi idioten ikke gad tage telefonen. Jeg fik så min vilje til sidst.
Godt du ikke har mit nr. så ! :lol:

Jeg har lige fået brev fra vores boligselskab og de mener jeg har en restance på 18.275 kr. i manglede huslejebetalinger, de har vedsendt en oversigt, og da jeg lige har tjekket min netbank, fremgår samtlige betalinger at de ER betalt.... Det kan pisse mig af at de sender sådan et brev med inkasso, og opsigelse af lejemål, hvis jeg ikke betaler indenfor 5 dage, når der ER betalt, og endnu værre er, at de først har åbent i mandag !! Og så har de skrevet det med STORE BOGSTAVER det med inkasso, og opsigelse af lejemål...

ARG!!!
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Har lige fået af vide at en af mine bedste venner fra børnehave/Folkeskole tiden er død i en bilulykke for 1 uge siden, og bisat idag... Det kommer sgu' som et chok for mig, at han er gået bort 18 år. RIP.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Det kan pisse mig af, når studerende holder (meget højlydt) fest på en hverdagsaften. Bare fordi de har ferie, er det ikke ensbetydende med resten af verden også har det! Der er sgu nogen, der skal op og lave noget og tjene til dagen og vejen, som ikke får penge af staten.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

LOL!!!

Der er nok en som er blevet færdig uddannet hva....
"..., som ikke får penge af staten"..... nej det er vel mindst 2 måneder siden du fik det sidst :)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

HAH!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Ja haha... Det var nu mere pointen i, at man holder fest på en hverdagsaften, og at man ikke tager en skid hensyn til naboerne. Og ja, det kan godt være at jeg burde bo på landet hvis jeg vil have ro, men jeg mener nu engang stadig, at man godt kan tage hensyn til dem omkring sig.
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sunshine skrev:Ja haha... Det var nu mere pointen i, at man holder fest på en hverdagsaften, og at man ikke tager en skid hensyn til naboerne. Og ja, det kan godt være at jeg burde bo på landet hvis jeg vil have ro, men jeg mener nu engang stadig, at man godt kan tage hensyn til dem omkring sig.
Flyt til Nørrebro, så virker alt andet som "larmende" tavshed :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Sunshine skrev:Der er sgu nogen, der skal op og lave noget og tjene til dagen og vejen...
Kan du så fortælle mig, hvordan det kan komme dig på tværs at de holder fest? :lol:
Sunshine skrev:...som ikke får penge af staten.
Jo det tror jeg så nok du gør! For så vidt jeg er orienteret er du ikke på et privat sygehus.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Jeg vil gerne brokke mig over hvor pisse irriterende den såkaldte 'Jever' fra Specific Radio lyder. Første og nok også sidste gang jeg lytter der
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

odder skrev:
Jo det tror jeg så nok du gør! For så vidt jeg er orienteret er du ikke på et privat sygehus.
Sunshine får vel ikke pengenge af staten, hun tjener dem da hun arbejder for dem. SU er noget du får som en støtte(Statens uddannelsesstøtte).
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Odder skrev:
Det er underordnet, når administrationen og sundhedssektoren er under regionernes administration, ikke statens.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg vil gerne brokke mig STORT over at ha' fået stjålet mine dankort oplysninger, så nu er der spillet for godt og vel mellem 10 og 15000 på Britiske pokersites !! Jeg som aldrig handler på nettet, eller bruger det andre skumle steder :( Bare jeg får pengene igen..... Og så er leveringen på nyt kort op til 3 uger. Så der står jeg "uden penge" :(
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

QrazyLeg skrev:
Odder skrev:Jo det tror jeg så nok du gør! For så vidt jeg er orienteret er du ikke på et privat sygehus.
Det er underordnet, når administrationen og sundhedssektoren er under regionernes administration, ikke statens.
Regionen er en del af statsaparatet, så derfor ser jeg det som værende staten hun får pengene fra. Min logik holder.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg kan nok ikke rette din logik, selvom den langt fra er korrekt. Faktisk er den forkert på så mange plan, at det næsten er skræmmende...

Men rettede dit indlæg, så der var korrekt citering. :wink:
weisz

Indlæg af weisz »

Vil godt brokke mig over at solen skinner ind på mine vinduer dagen lang imens jeg er på arbejder, så når jeg kommer hjem, så er der ALT for varmt til at være indenfor, og 2, så er solen stort set på vej ned igen... og jeg har stået hele dagen indenfor uden at kunne nyde den, desuden mangler jeg et ordenligt tv-bord fordi min nødløsning ligner lort, og mangler en størrer lejlighed fordi jeg ikke har mere plads tilbage, og ville egentlig gerne til en anden by, jeg får heller ikke set noget som helst Tour De France fordi vores YouSee boks inde i butikken strejker totalt, så den eneste HD kanal der kan køre er National Geograpic .... zzz.... det var vist det hele for nu.
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

QrazyLeg skrev:Men rettede dit indlæg, så der var korrekt citering. :wink:
Du skulle hellere rette dit eget indlæg, som jeg quotede.

Jeg vil gerne brokke mig over at QrazyLeg ikke fejer for sin egen dør før han kaster sten mod andres glashus!

Og hvis du tjekker min fjæs så vil du se, hvordan jeg opfatter verden. OG DEN ER ALTID DEN RIGTIGE!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Touché :)
Vældig godt kommet tilbage. Men jo jeg har kigget på din facebook-side. Men jeg kan ikke holde ud til at være der for længe. Der er jo et billede af dig ;)
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

QrazyLeg skrev:Men jeg kan ikke holde ud til at være der for længe. Der er jo et billede af dig ;)
Hvorfor tror du jeg forlod Aalborg? :P
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

odder skrev:
QrazyLeg skrev:Men jeg kan ikke holde ud til at være der for længe. Der er jo et billede af dig ;)
Hvorfor tror du jeg forlod Aalborg? :P
Fordi din chef fandt ud af hvor nytteløs du er og du fandt ud af at ingen i Aalborg gad se på dig, altså ud over dig selv.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Pono må godt lad være med højlydt at sige; "Vi ses i cyberspace", når man sidder med vennerne... Der er mange andre lettere diskrete måder at klare den på!

Men hey - hyggeligt at møde dig :P
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar