Who could forget that night, the 15th of November 2008, when Sensation raised the roof of the PARKEN stadium in Copenhagen.
It was indeed a night to remember, witnessed by the many that attended the first ever Sensation in Denmark. Not only did it blow people away with its award winning DJ sets, amazing pyro and laser effects, as well as daredevil acrobatics and sensual water nymphs, but it reaped a couple of awards in the process, with Sensation, The Ocean of White!
With this mind and after receiving countless emails from an ever enthusiastic public, it gives us great pleasure to announce that Sensation will return with it's new show, the Wicked Wonderland, based on the surreal story of Alice's adventure in Wonderland, by Lewis Clark
Enter this world of mystery and imagination and be taken on a sensual journey beyond your wildest dreams on the 31st of October, 2009 at the PARKEN stadium, Copenhagen.
The full line-up will be announced soon
[31/10-09] Sensation Copenhagen 09
Redaktør: Moderators
[31/10-09] Sensation Copenhagen 09
Re: [31/10-09] Sensation Copenhagen 09
Håber det bliver et lidt bedre line-up end sidst, men skal klart der ind og opleve setup'et igen 
Jeg tror ikke at Line-up vil skuffe iår.
Men det er selvfølgelig en smagssag.
Men er man til house så bliver det ganske godt - forventer man en masse trance osv, så skal man nok ikke glæde sig alt for meget
Men er man til house så bliver det ganske godt - forventer man en masse trance osv, så skal man nok ikke glæde sig alt for meget
DjMail skrev:Jeg tror ikke at Line-up vil skuffe iår.
Tror du har helt ret. Synes også at sidste års line up var mere skuffende på papiret, end det egentlig blev live
Så gerne Deadmau5 på det line up.
Glæder mig også til at se line-up. Man kan vel ikke være så uheldig at skulle høre på Rune RK to år i træk 
Faktisk en del elendige mix han lavede, hvis man hører hans set igennem.. Skræmmende..CCK^ skrev:Glæder mig også til at se line-up. Man kan vel ikke være så uheldig at skulle høre på Rune RK to år i træk
--=DeCain the DJ=--
Jeg synes direkte det var pinligt det Rune RK præsterede til S:CPH. Der var så mange fejl.
Lagde også mærke til nogle hak i Amsterdam d.4, mener det var under 'Mr. White's set.. det var meget ærgeligt
Lagde også mærke til nogle hak i Amsterdam d.4, mener det var under 'Mr. White's set.. det var meget ærgeligt
Du har helt ret DJ Mail - foruden oplevelsen, så er det housemusikken man kommer til SW for 
Førhen var det pga trancen, men ak, så'n er det ikke længere ...Stim skrev:Du har helt ret DJ Mail - foruden oplevelsen, så er det housemusikken man kommer til SW for
Skal man skrive noget her?
Raffay - har det helt på samme måde. I det mindste lave det 50/50 som førhen. Vi overvejer også Trance Energy næste år i stedet for SW - nu er det prøvet 4 gange og har stadig ikke uppet sig siden 070707!
Nu kan jeg ikke prale med at have været til så forfærdelige mange SW's, men var da i Wroclaw i Polen i 06 (mener jeg det var), med Line-up Mainstage:
Above & Beyond
Angelo Mike
ATB
Junior Jack & Kid Creme
Marco V
Tom Novy
Der var både til gården og til gaden og acceptabelt til mig. Desuden var der fyldt med masser af trance på de andre stages
Above & Beyond
Angelo Mike
ATB
Junior Jack & Kid Creme
Marco V
Tom Novy
Der var både til gården og til gaden og acceptabelt til mig. Desuden var der fyldt med masser af trance på de andre stages
Skal man skrive noget her?
-
dj uggerby
Nogen der ved noget om hvornår billetter til Sensation White o9 frigives??? dato osv??
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
sakset fra djz.dk
"Billetter kan købes på billetlugen.dk eller på telefon 70 26 32 67
Billetsalget starter fredag d. 7 August 2009 kl. 10.00
Alm. billetter 560 DKK + gebyr.
Deluxe. billetter 1395 DKK + gebyr."
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
- Pesimisten
- Geografisk sted: Sådan ca midt i DK
Har du fundet anden info??gentlemanfinn skrev:sakset fra djz.dk
Hvilke kunstnere/djs kommer?? Sådan ca???
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
Nu hvor billetsalget er startet er der så nogen der ved hvem der kommer? Kunne jo være interessant at vide før man bestiller 
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Det er det jeg synes der er nederen ved Sensation. Man aner ikke hvad man køber billet til.
Og... Ingen trance
Sidste år var sjovt, men tror jeg springer over i år.
Og... Ingen trance
Sidste år var sjovt, men tror jeg springer over i år.
Jeg køber ingen billet inde jeg ved hvem der kommer at spiller. Så vild var jeg heller ikke med det sidst.
Men med nogen gode navne, så er jeg der...
Men med nogen gode navne, så er jeg der...
Fordelen med den danske udgave er jo også at man kan vente med at købe til de har smidt line up ud.
Kan man ikke i Amsterdam
Kan man ikke i Amsterdam
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Tjae, nu er min billet i hvert fald sikret 

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Line up kommer også snart