Roskilde gear
Redaktør: Moderators
Roskilde gear
Ja jeg står og skal på roskilde og mangler mig et telt.
Hvis i har spottet et fedt telt til billige penge så meld det gerne ind her! jeg regner med at bo alene i det, men der må gerne være rigeligt med plads til en stor luftmadras og evt. en gæst. (;
Desuden hvis i skulle støde på andre Roskilde ting så meld det gerne så jeg/og andre kan nå at købe det i god tid! - Har hørt noget om et lille slags anlæg som skulle koste omkring 2000,- og spille overdrevet højt, veje 17 KG og være sådan en firkantede kasse som på størrelse af en kasse øl.. den skulle desuden være vandtæt. - nogen som har hørt om sådan en? - Den er naturligvis på batteri.
Hvis i har spottet et fedt telt til billige penge så meld det gerne ind her! jeg regner med at bo alene i det, men der må gerne være rigeligt med plads til en stor luftmadras og evt. en gæst. (;
Desuden hvis i skulle støde på andre Roskilde ting så meld det gerne så jeg/og andre kan nå at købe det i god tid! - Har hørt noget om et lille slags anlæg som skulle koste omkring 2000,- og spille overdrevet højt, veje 17 KG og være sådan en firkantede kasse som på størrelse af en kasse øl.. den skulle desuden være vandtæt. - nogen som har hørt om sådan en? - Den er naturligvis på batteri.
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Re: Roskilde gear
DEn der musikbox lyder spændende... glæder mig til mere info
Køb en generator radio ala den håndværkere har 
Jeg kan anbefale denne: http://www.toolstop.co.uk/makita-bmr100 ... adio-p1449
Den ser måske ikke ud af meget, men den kan fint spille det op, du har brug for. Den er godt nok ikke vandtæt, men kan klare en ordentlig omgang regn.
Alle afspillere med et mini-jack kan tilsluttes.
btw er et anlæg til 2000,- på en festival totalt overkill imo
Den ser måske ikke ud af meget, men den kan fint spille det op, du har brug for. Den er godt nok ikke vandtæt, men kan klare en ordentlig omgang regn.
Alle afspillere med et mini-jack kan tilsluttes.
btw er et anlæg til 2000,- på en festival totalt overkill imo
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Re: Roskilde gear
Jysk har telte på tilbud, hvor du sparer 30 - 50%. De reklamerer endda med det i TV.Maunus skrev:Ja jeg står og skal på roskilde og mangler mig et telt.
Jysks tilbudsside
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Jeg købte mit telt i Jem og Fix, der stod 78 kr. på skiltet, men det blev slået ind til 48 kr. så Jem og Fix har meget billige telte... 
har aldrig fattet idéen med at snave + det der er værre med nogen til en festival. Overvej lige hygiejnen både mundhulemæssigt, kropsmæssigt og underlivsmæssigt. Så ville jeg nok hellere undvære :/Maunus skrev:Hvis i har spottet et fedt telt til billige penge så meld det gerne ind her! jeg regner med at bo alene i det, men der må gerne være rigeligt med plads til en stor luftmadras og evt. en gæst. (;
Hehe jeg tror du har noget insider viden som gør du har den holdning... Efter et semester med patologi og et med sygdomslære er jeg dog helt enig!Sunshine skrev: har aldrig fattet idéen med at snave + det der er værre med nogen til en festival. Overvej lige hygiejnen både mundhulemæssigt, kropsmæssigt og underlivsmæssigt. Så ville jeg nok hellere undvære :/
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Visse dele af kroppen kan man jo beskytte med gummi, og så børster folk vel forhåbenligt tænder? Ellers er det bare at hyre en halv flaske sprit i ganen på dem, og så i gangSunshine skrev:har aldrig fattet idéen med at snave + det der er værre med nogen til en festival. Overvej lige hygiejnen både mundhulemæssigt, kropsmæssigt og underlivsmæssigt. Så ville jeg nok hellere undvære :/Maunus skrev:Hvis i har spottet et fedt telt til billige penge så meld det gerne ind her! jeg regner med at bo alene i det, men der må gerne være rigeligt med plads til en stor luftmadras og evt. en gæst. (;
Burde være muligt uden at komme hjem med 3 kønssygdomme.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Til festivaller? Det skal du ikke være sikker på. Jeg ville ikke turde satse.FrZ skrev:...og så børster folk vel forhåbenligt tænder?
Den dag Roskilde Festival disker op med et fem-stjernet hotel midt for Orange Scene, og stadig godt isoleret fra alle beskidte og ildelugtende unge, der mener de er en konstituret minoritet. Nej du er pop, pop og atter indbegrebet af pop. Samler man 1000 eller flere til at høre en genre i en by, så skal man passe meget på med at claime sig som undergrund... Til gengæld kan man på festival prøve at klæde sig efter vejret, i et stykke helt tøj, undgå alt metal underlige steder på kroppen - det skriger af bakteriebombe, samt almindelig hygiejne (vand og sæbe).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
amh
- CAs dkbn-luder
Hmm det med co2 slukkeren tager jeg tilbage. Vi testede en idag og det virkede ikke rigtigt. Øllene blev halvkolde, men ikke ØL kolde desværre. Er der nogle som har tips til hvordan man får dem kolde med en co2 slukker? Vi prøvede med en spand vand og nogle øl i og så trykke på aftrækkeren. Dog uden held som sagt
Så det må være en skrøne man har sådan en med..
Hvis I har brugt en "kemikalie ildslukker" så virker det ikke - se video.http://www.lifespy.com/2007/how-to-chill-soda-and-beer-cans-fast/ skrev:This one’s a neat trick with geek stuff (science) working for you. Ever drank a lukewarm can of beer or soda. Yelch. Nothing like some cold brews to chill you out, particularly on a hot day. If all you have is some lukewarm cans, here’s something you can do for a quick fix.
What you need:
* A bowl of water
* Some ice
* A handful of salt
* Your beer or soda cans
What to do:
* Put some ice cubes in a bowl of water
* Add a handful of salt to the iced water. Adding salt lowers the freezing point of the water making it a better cooling agent. Thermodynamics, baby!
* Put and leave the cans in the bowl. Stir around and leave it there for 2 minutes.
By solving the salt into the icecubes, the entropy of the system will increase. But to be able to melt the icecubes, energy must come from somewhere. This energy is drawn from the hot beer.
Anywho, så har det været med i Mythbusters;
1. Eksperiment
Is + vand + salt: 5 minutter
Is + vand: 15 minutter
Fryser: 25 minutter
Is: 30 minutter
Køleskab: 40+ minutter
2. Eksperiment 2: Fire extinguisher (CO2)
Sprøjtede i 3 minutter: 3 grader celcius
Jamies kommentar; "If you do have one and you're willing to spend maybe, you know, $30 on having your beer cooled, now, then I guess you could do that"
Lol det må være koldt der;
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
amh
- CAs dkbn-luder
Hehe, ja okay - vi må ha' fat i nogle isterninger og så noget salt. det går bare for stærkt når det tøer i denne varme.
Vådt avis papir eller et vådt håndklæde.
Et vådt håndklæde med 5-6 øl i midten, og så vikler i håndklædet omkring.
Når håndklædet er tørt eller godt på vej, så er jeres øl svale.
De er ikke direkte kolde dog.
Et vådt håndklæde med 5-6 øl i midten, og så vikler i håndklædet omkring.
Når håndklædet er tørt eller godt på vej, så er jeres øl svale.
De er ikke direkte kolde dog.
Eller skal du have fat i Kent Hodgson´s lille Co2 køle dims, Huski hedder det. Men ved ikke om den er i retail.
Så den engang i fjernsynet - den kan køle din øl på få sekunder.
Så den engang i fjernsynet - den kan køle din øl på få sekunder.
Bortset fra at man ikke kan købe Huski - så er den meget smart 
Ellers kan man få en USB dåsekøler til sit skrivebord; http://www.slipperybrick.com/2007/07/us ... er-warmer/
Ellers kan man få en USB dåsekøler til sit skrivebord; http://www.slipperybrick.com/2007/07/us ... er-warmer/
Så kom den aldrig i salg, det er ærgeligt - den er ellers skide smart.
Ved du hvornår den ikke kom i alm retail salg frz ? Den blev en overgang tilbudt ud som en erhvers ting til sygehuse, millitær osv.
Ved du hvornår den ikke kom i alm retail salg frz ? Den blev en overgang tilbudt ud som en erhvers ting til sygehuse, millitær osv.
Kan ikke finde nogen oplysninger om den, kun promo-meddelsen omkring hvilket fantastisk produkt det vil blive, når det bliver retail. Men de er gamle nu, så mon ikke det bare er faldet til jorden?DjMail skrev:Så kom den aldrig i salg, det er ærgeligt - den er ellers skide smart.
Jo det kan være.
Man burde undersøge om patentet stadig er orpetholdt og så producere det skidt selv.
Ideen er fantastisk
Man burde undersøge om patentet stadig er orpetholdt og så producere det skidt selv.
Ideen er fantastisk