Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Man kan nok, uden at sige for meget, sige at Quincy Jones var manden bag MJ's største hits, men hans enorme succes skyldtes at mange store talenter var samlet på et sted. Og at MJ selv arbejdede som en tosset i tiden barnestjerne- til det begyndte at gå skævt.... Da Diana Ross og Quincy Jones i trak sig i baggrunden.. En af de største stjerner er slukket og det er en meget trist dag i min verden
(Mht det minimix, der refereres til, så nåede jeg ikke selv at få det... men det dukker nok snart frem)
(Og til statistikerne, så var det også dagen hvor Farrah Fawcett gik bort http://en.wikipedia.org/wiki/Farrah_Fawcett#Filmography )
Fanme noget af en trist nyhed.. Den mand, var sq kongen af pop..
Er ikk den store fan, men har da lyttet en del til hans tracks.. Og hvem kan sige de aldrig har synget med til et nr eller to..?
Hold fik sku da godt nok lige et chok. Men et eller andet sted så tror jeg sku ikke på det selvom det sikkert er sandt men kunne bare lige forstille mig sådan et mega sygt pr stunt fra ham nu her inden hans turne.
Men ingen tvivl om at det er et kæmpe tab for hele verdens musik at han er død ham har og vil sikkert altid være en store inspirations kilde for mange musikere. inden for alle genre!
Hmm selvom han var i live og ville lave et pr-stunt, så ville det jo aldrig blive af sådan en karakter. Folk tror ikke på det, fordi han ikke er ældre, og fordi han jævnligt har skabt nyheder. Det bliver en mangel i deres nyheds-liv at han ikke bibringer med noget igen. For helt ærligt så ville det ikke give den store mangel i hverdagen hos den enkelte musiklytter, da manden ikke laver mere musik. Så det er blot savnet af ikonet og en "dengang da", der er gået bort.
Men må han hvile i fred. Også for presse og spekulationer, der aldrig er blevet bevist.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright