Sminkedukken - Knalde med alle

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Giimpen
Geografisk sted: Næstved

Sminkedukken - Knalde med alle

Indlæg af Giimpen »

ville høre om den var blevet released?
hvis ikke hvornår releaser den?
:D
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
Brugeravatar
patty
Geografisk sted: 9000

Re: Sminkedukken - Knalde med alle

Indlæg af patty »

Kunne jeg squ også godt tænke mig!:D
Jeg er tipsy men ikke fuld, så put lidt mere Grey Goose i min Red Bull
sunedall

Indlæg af sunedall »

http://www9.zippyshare.com/v/12078178/file.html

Bare ikk i særlig god kvalitet...
Brugeravatar
Giimpen

Indlæg af Giimpen »

bedre end ingenting , tak ;)
jensen1991
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af jensen1991 »

Kunne være fedt hvis nogen kunne skaffe den i bedre kvalitet :) den der lydkvalitet er ikke rigtig til at spille på diskotek :)
sunedall

Indlæg af sunedall »

Synes nu også den er lidt for Aleks Deejay eller Julian-agtigt - i hvert fald aldrig noget jeg ville spille :)
Men smag og behag...
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

den har lige haft release... og der er blevet lavet en censuret version som hedder "Kysse med alle"
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Da Clown skrev:den har lige haft release... og der er blevet lavet en censuret version som hedder "Kysse med alle"
Ad.. Censur!!! Hva faen er nu det for noget lort? ;)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Nå.. Så fandt jeg langt om længe ud af hvordan man hører filer med DRM fra TDC Play på Windows 7 :)..
Det har resulteret i at jeg fik hentet Knalde Med Alle i samtlige versioner, og fjernet DRM, bare for at prøve.. Nu ved jeg at der er folk der gerne vil ha den her, så den ryger lige op ;)..

Pakken indeholder følgende: Original, Elektro Edit, Kliche Elektro Edit, Acapella, Instrumental, Censureret (Kysse Med Alle)
Hent løs: http://rapidshare.com/files/248148224/S ... d_Alle.rar
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Den vil jeg da lige prøve at lytte på.

Godt arbejde Chreddy!

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Giimpen

Indlæg af Giimpen »

lækkert chreddy ! ;)
Brugeravatar
Hede89

Indlæg af Hede89 »

tusind tak!
Oc-tst

Indlæg af Oc-tst »

Så fedt et upload :)
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

tak skal du ha' :)
Hurtigere klovn, hurtigere..
Brugeravatar
patty
Geografisk sted: 9000

Indlæg af patty »

Super dejligt !
Jeg er tipsy men ikke fuld, så put lidt mere Grey Goose i min Red Bull
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

http://rapidshare.com/files/248551970/S ... 09-TDC.rar

Kode: Vælg alt

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨©©©©©©©©©©©©©©©©¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
ÛÛÛÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ÛÛÛ
ÛÛÛ³ _ __  __  _                                                            ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ Û Û Û Û- Û_Û                                                           ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ARTiST........ Sminkedukken                                        ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ALBUM......... Kysse Med Alle Knalde Med Alle                      ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RELEASE DATA.. 25-06-2009                                          ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³STORE DATE.... 00-00-0000                                          ³  !ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³LABEL......... n/a                                                 ³  žÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SOURCE........ WEB                                                 ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ENCODER....... Lame 3.90                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³QUALiTY....... 320kbps / 44,1kHz / Full Stereo                     ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³TRACKS........ 06                                                  ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RUNTiME....... 22:43 min                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SiZE.......... 52,1 MB                                             ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ! ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ  ÛÛÛ
ÛÛÛž___  _  _  __ _     _  _ ___                                             ÛÛÛ
ÛÛÛ  Û  Û  Û-Û Û_ Û Û_ Û ß-Ü Û                                               ÛÛÛ
ÛÛÛ  ÚÅÄÄÂÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÂÄÄÄÄÄÅ¿ žÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    01.sminkedukken - kysse med alle (original)                     ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    02.sminkedukken - knalde med alle (original)                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    03.sminkedukken - knalde med alle (elektro mix)                 ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    04.sminkedukken - knalde med alle (klimaks)                     ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    05.sminkedukken - knalde med alle (instrumental)                ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    06.sminkedukken - knalde med alle (acapella)                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     [     ]        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     ------         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                      22:43 min     ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                   22:43 min        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                    52,1 MB         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³....................................................................³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ  !                                                                       ÛÛÛ
ÛÛÛž ÀÄÄÄÁÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÁÄÄÄÄÄÄÄÙ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ! __   _ ___ __  _                                                       ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ Û Û Û_Û Û  Û-_ß-Ü                                                      ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³                 TDC iS CURRENTLY SEARCHiNG                         ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³      - Suppliers of unreleased materials                           ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³                                                                    ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³                                                                    ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ .................................................................. ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ !                      The Danish Crew                               ! ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ³ÛÛÛ
ÛÛÛÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙÛÛÛ
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
sunedall

Indlæg af sunedall »

Tak, hold da op, klimaks og elektro mixet har da egentlig meget fed tune - desværre er lyric bare lidt nederen ;)
jensen1991
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af jensen1991 »

Tusind tak for det mega nice upload :)
Besvar