Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg har lige haft sidste eksamen dette semester. Det var IT-Forandringsledelse, hvilket jeg ikke har så stor interesse for - hvorfor jeg også har neglicieret faget en smule i løbet af år. På grund af sidstnævnte er jeg fint tilfreds med et 7-tal, da jeg rimelig bokstaveligt har læst hele semesterets pensum for det fag op på de sidste 5 dage (uden at have læst det før). Man skulle tro, at man havde misset mere (men føj hvor var det dog også kedeligt, humanistisk og "både-og").
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
3dotz skrev:Min kone bestod hendes svendeprøve. Hun fik 7 og fred med sig selv. Hun var 200% på at dumpe, og havde været lykkelig for at bestå med et 2-tal.
...
Fedt... Der er ikke noget bedre end positive overraskelser. Kender udemærket den der følelse.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Jeg vil glæde mig over jeg fik ferie fra studierne i dag. Så er der tid til egen virksomhed, tutor-arbejde, skrivning af drejebord til et arrangement og å opbygget dets organisation påny, samt to studiejobs med lidt flere penge mellem hænderne og slappe lidt af ind i mellem. Thats nice!
Desuden må man glæde sig over en fornøjelig brunch med FrZ i går middags inden endnu en succesoplevelse med Jason Mraz lå i vente.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Desuden må man glæde sig over en fornøjelig brunch med FrZ i går middags inden endnu en succesoplevelse med Jason Mraz lå i vente.
Godt at høre, at Jason var en succes. Røg selv ud på halvandet og hørte Aqua live.. Det var ikke nogen succes - og ret koldt. Men pisse hyggeren at se dig og Sunshine
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hmm synes ellers Aqua gjorde det fantastisk til Skive Beach Party. Men der var selvfølgelig heller ikke koldt. Det var der heller ikke i Falkoner Salen. Hold kæft en varme. Jeg stod og fik det enormt dårligt inden han gik på.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Vil glæde mig over en veloverstået dimission, hvor jeg fik udleveret eksamensbevis og nålen med firkløveren. Nu er der kun et "par" fester tilbage, inden jeg skal ud i det virkelige liv.