Lav en Google Calendar alle medlemmer af TOTM kan se. Deri skrives deadlines. Og sørg for at opgradere med Google Labs, så tasks-funktionen også er tilgengængelig. Så er der opgavestyring for folket. Så kan man ikke rende fra sit ansvar, eller ikke lige sige man ikke kunne finde indlægget hvor deadline stod, hvem der stod for hvad, eller man ikke havde fået noget at vide.
Det er måske fair nok folk ikke kan være med en enkelt måned i ny og næ pga. eksamener eller 17 andre ting. Men der skal bare være mere konstant opbakning.
En anden interessant ting er at hvis brugerne på boardet måske kunne give forslag til månedens udgivelse. "Jeg har lige hørt dette enormt fede
NYE nummer, som jeg ikke mener resten skal snydes for, så derfor kunne det være en god idé at have med. Haps - et styk link til rapidshare, zshare eller lignende, og så er der indsamlet materiale. Det gør det hele så meget lettere.
Få fat I nogle af de ivrige kræfter herinde. Brugere som Chreddy følger sgu rimelig godt med i tidens toner, og det er der andre der også gør.
Lav det alsidigt. Ikke kun eurodance, men åben mulighederne for eksempelvis dobbelt-cd eller en tema-måned, hvor der kan være månedens rock/pop/opera/bootlegs. Det appelerer til så mange flere brugere og diversiteten kan være med til at holde gejsten oppe. Et andet eksempel var at lave en cd med produktioner lavet af CA's brugere. Dwr, Deejay Wonder, Fairground, og hvem jeg ellers har glemt...
Og der er ÉN, der har det sidste ord. Den samme person - og uden at det bliver Tyskland fra 1929 - 1945 om igen. Bare så der er en klar struktur på det hele fra start

Det tror jeg vil kunne gavne TOTM.