For sandt skal være sagt, at jeg ikke har givet det sted nogen chancer i helvede de sidste 10 gange, jeg har været derinde af. Har faktisk forladt stedet to gange, efter at have stået i kø og være kommet helt frem. Mest fordi jeg fik SARS af, at stå i kø med gymnasieelever og des lige (man er blevet for gammel - suk). Så ender det med Karrierebar eller Jolene (som også ligger derude).
Men igår tog vi chancen - eller det vil sige, at jeg tænkte fuck it, bliver nødt til at tjekke stedet ud. Så da klokken ramte 03, ramte vi byen.. Og damn hvor blev jeg positivt overrasket. Undergrund, Techno, Stemning, Øl, Damer, Lysshow... Det hele var faktisk i orden :]
Keld Tolstrup stod bag pulten fra vi kom til stedet lukkede 05 (en time for tidligt i forhold til stemningen, men sådan er det jo). For en gangs skyld var jeg ikke for stiv, og sansede faktisk det hele, men havde samtidig en mega vild aften.
En (ELEDIG KVALITETS-) video optaget på min 6500c kan ses her;
http://www.youtube.com/watch?v=IUMiSXMOhtg
Meget lang tid siden at en tilfældig aften i byen har været så lækker. Stedet får på den baggrund;
Savner stadig A-Huset, men det var tæt nok på samme stemning til at få topkarakter. - Måske fordi vi kom så sent, var de fleste konfirmanter smuttet hjem, men følte mig bestemt ikke gammel, tvært imod!