Bedste/billigste internet - TV?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
hephey

Bedste/billigste internet - TV?

Indlæg af hephey »

Hey drenge.
Jeg står i den situation at jeg skal flytte hjemmefra. Og derfor skal jeg selvf. have internet og tv. Vi er 3 drenge der flytter sammen i en lejlighed i Næstved.
Derfor vil jeg gerne høre jer om jeres erfaringer med de forskellige udbydere, både gode, men også om i mener jeg skal udelukke nogen?
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg fraråder Perspektiv Bredbånd som før hed CPH-Metronet. Jeg ved ikke om det er noget man kan få uden for københavn, men nu er du ihvert fald advaret.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Det bedste ville jo være at undersøge, hvilke firmaer der er tilgængelige i området. Eller måske har boligforeningen en aftale med et firma,,
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Jeg ville for alt i verden undgå TDC. Serviceniveauet i det firma er så ringe eller rettere ikke-eksisterende at det er til at tude over.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Hvad anbefaler i af billigt internet - det skal være uden fjernsyn og telefon. (:
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Maunus skrev:Hvad anbefaler i af billigt internet - det skal være uden fjernsyn og telefon. (:
Ved ikke hvor du bor, Men sku det være over ved københavn så tjek dem her ud http://www.comx.dk/ ret billigt internet.
Celebrate Your Life With House
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Du skal være opmærksom på, at du kun har mulighed for at benytte ComX produkter, hvis din boligforening har indgået en aftale med os. Hvis du er i tvivl om din boligforening har aftale med ComX, er du velkommen til at kontakte os.
Du skal være opmærksom på, at oprettelsen af dine produkter ikke vil blive påbegyndt, før du er tilmeldt folkeregisteret på installationsadressen.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

er godt nok fra Nakskov :/ (Lolland)
Besvar