Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

What he said!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Fairground skrev:
Lad nu forhelvede være med at tro på alt der står i Ekstra Bladet. Tror ik' manden ville kunne blive optaget eller gennemføre en frømandsudd. hvis han ik anede hvor hans mor var dronning.

Gider du ik' bare melde dig ind i Ekstrabladets nationen.. der har du masser fælder i ligeså bitre mennesker.
Så så suresen. Det var ikke ment som en nedgørelse af kongehuset. Det var det komiske i nyheden, at han laver sådan en fejl. Specielt fordi alle siger, at kronprinsen ikke formår at formulere sig, når han bliver stillet overfor et spørgsmål, hvor svaret ikke allerede er skrevet svaret for ham.

Det har intet at gøre med hans fysiske formåen som frømand, F16-pilot, sportsmand eller lignende at gøre.

Gider du ikke lige oversætte dit sidste afsnit. Masser fælder i ligeså bitre mennesker. Det lyder på mig som om du er den bitre.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

3dotz skrev:Gider du ikke lige oversætte dit sidste afsnit. Masser fælder i ligeså bitre mennesker. Det lyder på mig som om du er den bitre.

...
Der skal stå fæller i stedet for.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

3dotz skrev:
Fairground skrev:Gider du ikke lige oversætte dit sidste afsnit. Masser fælder i ligeså bitre mennesker. Det lyder på mig som om du er den bitre.

...
Der skulle ha' stået fæller og ikke fælder som Qleg også skriver. Er ikke bitter bare irriteret over det der medløben af ekstrabladets hetz mod manden. Er ikke royal interesseret overhovedet, men syntes ikke han bliver behandlet fair af det latterlige tabloidblads "journalister" som har så ondt i røven over han har mere end dem.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Skal til håndboldstævne i weekenden. Vi lægger ud med at grille dernede i aften, hvorefter den står på hardcore druk indtil søndag engang. Stakkels mig der skal køre hjem... MEN. Det bliver for vildt. Glæder mig som et lille barn :)
Billede
stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

den nye macbook i hus!
Barry Lloyd
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg sidder og morer mig kongeligt over en youtube video. Nu elsker jeg tegnefilm, og jeg har selvfølgelig set Animaniacs dengang Snurre Snups Søndagsklub kørte.

Jeg er imponeret over hans evne til at sige alt dette så hurtigt: http://www.youtube.com/watch?v=IDtdQ8bTvRc
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

odder skrev:Jeg sidder og morer mig kongeligt over en youtube video. Nu elsker jeg tegnefilm, og jeg har selvfølgelig set Animaniacs dengang Snurre Snups Søndagsklub kørte.

Jeg er imponeret over hans evne til at sige alt dette så hurtigt: http://www.youtube.com/watch?v=IDtdQ8bTvRc
Hehe.. Mindede mig om den med det periodiske system. http://www.youtube.com/watch?v=K8eT-k4f7_8
weisz

Indlæg af weisz »

wernermeyer skrev:
odder skrev:Jeg sidder og morer mig kongeligt over en youtube video. Nu elsker jeg tegnefilm, og jeg har selvfølgelig set Animaniacs dengang Snurre Snups Søndagsklub kørte.

Hehe.. Mindede mig om den med det periodiske system. http://www.youtube.com/watch?v=K8eT-k4f7_8

Grundet min opvækst har jeg taget skade af et par tidlige fester og tysk underholdnings-tv ..... indrømmet.

http://www.youtube.com/watch?v=eNvb7k8R6F8

:-D
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Vi har fået godt gang i reklamen for Output festen i Gigantium, vi har vores Social event i næste weekend og planerne for karneval er ved at falde på plads. Og så offentliggøres endnu en fest inden for en uges tid.

Det er dejligt at have noget at lave :)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Er lige faldet over en gammel 2005 bærbar hd, som ikke var død... Billeder, film og musik jeg troede var for evigt fortabt..

Nøj jeg klappede i mine hænder :D

Mangler så stadig den gamle stationære med 200 gb :(
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Faldt lige over The Orange Box til 9,99EUR i weekenden - haps haps haps
BØH
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Er faktisk glad over jeg ikke har så meget fritid

Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

For første gang siden i torsdags er mit højre næsebor ikke stoppet. Det er virkelig noget jeg glæder mig over :)
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg gætter på du har været nede at hente næsespray :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Næsespray, panodiler, kleenex med balsam, vitaminpiller og appelsiner. Skal lige have et hurtigt skud c-vitamin :) er også helt smadret nu, fordi min puls kom over 70...
Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Har bestået min køreprøve i dag (:
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

tillykke med det :)
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

QrazyLeg skrev:Er faktisk glad over jeg ikke har så meget fritid

Billede
Indrøm nu bare at det er taget hjemme i din lejlighed det der.
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Så står den på 2 dage i London
Besvar