tjek min video

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
dynejonas

tjek min video

Indlæg af dynejonas »

hey, jeg har sammen, med et par venner, eller det vil rettere sige 1 (primært fordi den anden ikke rigtig gad :P) lavet en film (fordi vi blev udvalgt til en konkurrence, som omhandler global opvarmning).
Det er mig der er skuespiller, og mig der har redigeret filmen:) idag ringede dr syd, fordi de ville lave et interview, som så har været i radion idag. Interviewet omhandlede vores film, og det er jo fedt, at de gider at lave interview om os :) i kan se (og stemme) på filmen her: http://www.brightgreenyouth.org/page98.aspx?filmId=20

dr syd linket er her: http://www.dr.dk/Regioner/Syd/Nyheder/S ... 153941.htm

over and out

-jonas
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Den kan du godt være ret stolt af synes jeg. Jeg synes præmissen står ret klart - og en så kort film, uden dialog - med en skuespiller - så er teksten næsten nødvendig, hvilket den også er i jeres film.

Men ret godt arbejde. Har du arbejdet med film/mediet før?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Det skal også tilfalde ros fra min side af. Selvom jeg ikke selv er den store natur mand så synes jeg i får jeres bydskab meget godt igennem
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Godt arbejde :)
DOG....... Synes jeg det er synd at kameraet ikke har været placeret nøjagtigt det samme sted (eller holdt stille). Det var det allerførste der faldt mig ind...
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Super godt lavet, dejlig direkte uden alt for meget gejl
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

det er virkelig godt lavet. Synes netop ikke at det gør noget, at kameraet er placeret samme sted som psyclone mener. Godt gået
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
dynejonas

Indlæg af dynejonas »

hey super fedt med jeres feedback ;) og ang. PsyClone, så ja det ville måske være bedre, (om ikke andet så ihvertfald bare lidt mere stille)
Og ang. OrazyLeg, ja en smule, men kun for sjov ;P : http://www.youtube.com/watch?v=EzCRoIJ4z1c
http://www.youtube.com/watch?v=U3y1JHvEg0E
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hehe nydeligt. Jeg troede lige en overgang du brugte FinalCut (Pro) 2, da selve baggrunden i introen til "Cribs" ligner et template derfra (der hvor "specs" på huset bliver vist over en plantegning [den omtalte template]).

Men så så jeg "Superhelten", hvor en standardfont, og det visuelle ikke er i top, er brugt, så blev noget i tvivl igen.
dynejonas

Indlæg af dynejonas »

det hele er lavet i "host"det mindre gode"host" moviemaker. Og baggrunden er en jeg har fundet på nettet
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det tænkte jeg det også. I bund og grund kan alt for store programmer lige så godt være en hindring som en fordel når det kommer til stykket. Simpelheden hos Moviemaker gør også at ikke alt for meget lir ødelægger en historie. Tit når jeg ser noget produceret i FCP(2), så synes jeg at de lige så godt kunne have ladet være med at lave det produkt og i stedet lave en showreel over hvor mange templates de kan finde ud at stjæle, og så få det ud af verdenen.

Bevares mange har også talentet, men det er let at gennemskue når det er klippe/klistre-arbejde.
dynejonas

Indlæg af dynejonas »

det har du ret i OrazyLeg, der skal holdes igen med lir ;) og i cribs videon er der kun lir, for at gøre den sjov, og grunden til at vi lavede den var fordi der var efterskolernes dag, og så skulle vi præsentere værelserne på en sjov måde :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jamen den skal også være liret. Det er programmet og jo også :)
dynejonas

Indlæg af dynejonas »

og lige for en god ordens skyld, så er det ikke mig der spiller guitar i cribs videoen ;)
dynejonas

Indlæg af dynejonas »

og så lige en lille update :
VI VANDT :D
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jamen tillykke med det. :) hvad endte i med at vinde så ? (har ikke tjekket nogle links eller andet)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Tillykke med det :)
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Et storslående hurra, skal der også lyde fra mig ;)
dynejonas

Indlæg af dynejonas »

vi vandt en tur til sådan noget klima camp i sønderborg, her til august, med alt betalt. Så det var ikke det helt store ;P men fint nok :D
Besvar