Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009
Redaktør: Moderators
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Personligt håber jeg da at mange af jer gamle har planer om at komme. Det er snart mange år siden jeg mødtes første gang med jer, så kunne være hyggeligt at mødes igen. Dog vil jeg selvfølgelig også gerne sætte ansigt på nogen af jer nye folk her inde.
Ligeledes en opfordring til hvis folk er lidt generte for at dukke op, så evt. tag et par venner eller noget med (eller veninder).
Er det for dating-agtigt hvis vi evt. lavede noget med et klistermærke, så man kunne skrive sit navn/handle og klistre på trøjen?
Ligeledes en opfordring til hvis folk er lidt generte for at dukke op, så evt. tag et par venner eller noget med (eller veninder).
Er det for dating-agtigt hvis vi evt. lavede noget med et klistermærke, så man kunne skrive sit navn/handle og klistre på trøjen?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Du er altid den eneste der kommer... også til festen :PSunshine skrev:Hvis jeg er den eneste tøs der kommer, vil jeg have et navneskilt på hvor der står mt^1 :lol:
Senest rettet af FrZ 15 apr 2009, 22:59, rettet i alt 1 gang.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
night_hawk
.
hahaha...
hva skal vi arrangere en tog-tur fra kbh til provinsen ?
Kunne være lidt sjovere at tage sammen afsted.
hva skal vi arrangere en tog-tur fra kbh til provinsen ?
Kunne være lidt sjovere at tage sammen afsted.

Der er nu også oprettet en event på Facebook nu med festen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
CA POT !-!nco skrev:Personligt håber jeg da at mange af jer gamle har planer om at komme. Det er snart mange år siden jeg mødtes første gang med jer, så kunne være hyggeligt at mødes igen.
....
Jeg har helt klart planer om at dukke op i Slagelse sammen med Dumonde. Dog med indbygget nødbremse, da jeg skal aflevere projekt 2 dage efter
Jeg har stadig en CA polo liggende i skuffen, som jeg helt sikkert stadig kan passe
"Faithless is he that says farewell when the road darkens."
Heh jeg har også poloerne endnu. Også med nick :p
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hahahaha, mine røg også til røde kors for et par år siden - 3 stks og et par t-shirts i alt for store størrelser.. Gad vide om der render en masse unger rundt i Gambia og spiller smarte i lortet?kloojve skrev:jeg tror sku mine poloer er røget til AAAAfrika :( Men det vil helt klart være stil at møde op i dem eller de helt gamle T-Shirts?
Nice tanke om ikke andet :)
Vi ses måske.... .... .... .... ... ... . . .. . . .... . .. . .
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
CA goes world wideFrZ skrev:Hahahaha, mine røg også til røde kors for et par år siden - 3 stks og et par t-shirts i alt for store størrelser.. Gad vide om der render en masse unger rundt i Gambia og spiller smarte i lortet?kloojve skrev:jeg tror sku mine poloer er røget til AAAAfrikaMen det vil helt klart være stil at møde op i dem eller de helt gamle T-Shirts?
Nice tanke om ikke andet
Vi ses måske.... .... .... .... ... ... . . .. . . .... . .. . .
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin