Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ja gid det allerede var mulig, desvære er skat ikke færdig med min endnu. Og der skal også lige en revisor over den først. Så der går nok min. en mdr. inden min er opgjordt.
Men så skulle der også gerne komme en ordenlig potion penge tilbage. .
Så må jeg bare vente og se, hvor hurtig min revisor er.
Min burde gå i nul da jeg i oktober i forbindelse med køb af lejlighed opdagede at jeg havde tjent for meget og derfor skyldte dem omkring 30.000 hvilket jeg så siden har betalt af på....
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Jeg fandt det. Det ser ud til at jeg skal have 1619 kr tilbage i skat, men så skylder jeg noget SU, og så forsvinder de penge. Men skidt med det. Jeg mangler dem jo ikke.
Jeg skal betale kr. 7.289,- tilbage. Det er andet år i træk. Men det er gerne på nogenlunde det samme beløb jeg skal betale tilbage, så jeg må nok hellere snart få justeret noget hos Skat.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Jeg skal have 252 kr. tilbage - det forstår jeg bare ikke havde regnet det sammen til at jeg skyldte dem 600 kr. ca. Så må lige ringe til dem i morgen så der ikke går noget galt senere..