Heldigvis ligger Tyskland og Sverige tæt på vores lille kongerige, og her kan man købe energidrikken. Sidste år kom Red Bull så med Red Bull Cola. Det kan da ikke være bedre? En energidrik, der smager af cola. Kombineret med lidt vodka. Så skal ... nok komme ud og sætte maven i svingninger til musikken.
Red Bull Cola er dog lidt som hende den lækre narrefisse. Man glæder sig virkelig til at sætte læber til dåsen og labbe de sprøde safter i sig, men i stedet får man et chok.
Der er ikke noget energidrik i denne og af Cola, så er det kun Sinalco jeg lige mindes, der smager værre. En fantastisk skuffelse, som Red Bull dog selv reklamerer med ikke kræver en hemmelig opskrift.
Derfor kan man se, hvilke ingredienser, der bruges til denne brune karameldrik, og jeg indrømmer gerne, at jeg kiggede en ekstra gang, da jeg læste, der er sennepsfrø i denne drik.
Jeg er dybt skuffet. Tog et par dåser med hjem fra Monza i september, og jeg ærgrer mig over, at jeg ikke smagte den på det tidspunkt, så jeg kunne have købt lidt flere af de normale med hjem.
Så fra mig får den kun
Jeg indrømmer dog, at jeg ikke har prøvet at blande alkohol i endnu. Jeg har heldigvis kun to dåser tilbage.
...