Safari 4.0

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
weisz

Safari 4.0

Indlæg af weisz »

Halløj Folks & Folksinder !

Har lige hentet det nye Safari 4, og hold da op det er lækkert at bruge, har fundet nogle små tricks i det, ville bare høre om der sad andre nødder herinde som også har hentet denne BETA udgivelse :-) ?
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

jeg hopper med på den... syns os den er lækker og kører super lækkert.. :) er ik stødt på nogen nævneværdige problemer endnu.. men det ka jo komme.. men netbank og det hele spiller. og Top Sites ser super lækkert ud.. lidt ala det chome har bare lidt mere fancy ... :)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Top-sites alá det der kan Firefox og Opera også. Og lige så poppet hvis man er til det.

Men det lyder da til der sker fremskridt med browseren, der absolut aldrig har imponeret mig. Det var ikke alle sider der tidligere har kunne vises. Det kneb især med steder, hvor der skulle indtastes en formular for at komme ind som eksempelvis uddannelsesinstitutionernes QuickPlace og FirstClass. Det har dog heller ikke altid været lige godt hos Opera og Firefox, men dog bedre ifølge min erfaring.

"Tabs on top"-featuren er ganske godt tænkt, da det giver en bedre browsingoplevelse. For mig i overvejelserne om at skifte browser (det sker dog ikke), er at man som Windows-bruger er fri for det møgdeprimerende grå Apple-design som iTunes og Safari lider så meget under (subjektivt, men sådan har jeg det). Personligt kan jeg langt bedre lide Windows 2000 udseendet, men det er en anden sag.

Browseren har nogle features så hvis jeg sad ved en Mac (sker dog heller ikke), så ville jeg nok overveje Safari, frem for Mozillas produktrække. Opera er stadig fyldt med nogle store irritationselementer synes jeg, og Google Chrome er lige simpelt nok til min smag, da jeg gerne vil have lidt muligheder og tilføjelser.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar