Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
tænkte lige jeg ville vise jer grunden til at jeg ikke har været online herinde i et godt stykke tid! og ja det er self ikke nogen undskyldning, men here goes!
Min kone og min datter!
PS! står og skal flytte ud til ørestaden her d 28 feb... og vi skal jo have noget internet... men hva pokker ska man vælge! gider simpelthen ikke yousee mere... men vil gerne ha noget andet der er lige så stabilt!?
Som jeg har sagt tl dig før One, så er det en fantastisk pige du har fået dig.
Endnu engang tillykke og held og lykke med at få sovet
Jeg kommer til at kbh et par gange i den kommende tid, og har ved nogle af turene en del tid at slå ihjel. Måske vi kunne mødes til en "how goes" snak eller måske endda et stykke alkohol
DjMail skrev:Som jeg har sagt tl dig før One, så er det en fantastisk pige du har fået dig.
Endnu engang tillykke og held og lykke med at få sovet
Jeg kommer til at kbh et par gange i den kommende tid, og har ved nogle af turene en del tid at slå ihjel. Måske vi kunne mødes til en "how goes" snak eller måske endda et stykke alkohol
du ringer da bare i forvejen... så tager vi en tur rundt i kbh
puuuh! hvor skal jeg starte... hehe.. gider dem blot ikke mere!
Så stop dog med at porke grisen, og gå i gang med damen... Den ældste af dem helst!!
Ja... FrZ har ihvertfald ikke ændret sig... hehe... havde jeg heller ik regnet med....! og hvis du triller forbi om 15-16 år.... pyh! det bliver ikke kønt!
puuuh! hvor skal jeg starte... hehe.. gider dem blot ikke mere!
Så stop dog med at porke grisen, og gå i gang med damen... Den ældste af dem helst!!
Ja... FrZ har ihvertfald ikke ændret sig... hehe... havde jeg heller ik regnet med....! og hvis du triller forbi om 15-16 år.... pyh! det bliver ikke kønt!
hehe nogen der så det der i station 2 med selvtægt?
Jaaaaaaa! Velkommen tilbage, tillykke med både kone og datter. Det er sgu godt skudt
Du har været savnet. Jeg er en superglad Cybercity kunde. Jeg kender andre der er yderst tilfredse med Fullrate, men det aner jeg virkelig intet om. Jeg har haft TDC og Cybercity i den tid jeg har haft internet og været hamrende glad for begge dele.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright