Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Efter en hjemvendt tur fra Frankrig blev jeg inspireret af Morten Breum og Rune RK som havde valgt at finde et gammelt tlf. rør og sætte en hørebasse i.
så ligner det man står og snakker tlf. når man skal finde sit cue osv.
Efter en hjemvendt tur fra Frankrig blev jeg inspireret af Morten Breum og Rune RK som havde valgt at finde et gammelt tlf. rør og sætte en hørebasse i.
så ligner det man står og snakker tlf. når man skal finde sit cue osv. ;)
Det er faktisk en old gammel gimmick - rigtig mange brugte dem i 80rne
Nå, men ellers er her en simpel guide til selv at fikse sagen - så hen på loppemarkedet,
og find din favorit telefon, og snup en guldspray i malerbutikken på vejen hjem...
- så skulle den sidde i skabet
Plys - det nye kuld
havde regnet med bare at skære ud der hvor man lytter og så selv smide en gammel hørerbøf i for oven.. det så hvert fald ud til at det var det som han havde gjort..
men den skal have en mere skinnende guld så spray er ikke nok. (: en tlf. i guld :b
Maunus skrev:Plys - det nye kuld
havde regnet med bare at skære ud der hvor man lytter og så selv smide en gammel hørerbøf i for oven.. det så hvert fald ud til at det var det som han havde gjort..
men den skal have en mere skinnende guld så spray er ikke nok. (: en tlf. i guld :b
Kan man ikke bare spraye den guld og derefter lakere den med klar lak, det burde vel give en skinnende effekt?
Kan man ikke bare spraye den guld og derefter lakere den med klar lak, det burde vel give en skinnende effekt?
Der findes da guldspray som skinner - eller er jeg helt off?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Der findes da guldspray som skinner - eller er jeg helt off?
Jeg er ikke inkarneret graffiti maler, så jeg må være dig svaret skyldig
Du kan godt få nogle sprays med en smule lak glans i.
Men hop ned til din lokale farvehandler og tjeck hvad han har til plastik overflader og spørg ham om hvordan man opnår den bedste glas.
Du kan altid bruge en alm. klar lak - men måske de har nogle andre ideer.
Min veninde fik malet nogle møbler i skinnende guld - lignede lort og var utrolig smagløst. Men altså malerens arbejde var top klasse - bare hendes smag som haltede