Windows Vista Business Dansk
Redaktør: Moderators
Windows Vista Business Dansk
Nogen som ved, hvor jeg kan hente overstående, og det er ligemeget med en key, da jeg selv har en original, men ingen cd ;D
Nogen som kan hjæpe?:D
BetteMand Out..
Altså OEM-udgaver har som sådan også en nøgle. Det er bare ikke nødvendigt at indtaste den ved installation 
Jeg kan ikke hjælpe da min Windows Vista Ultimate er en OEM-version, der fulgte med denne herlighed...
Jeg kan ikke hjælpe da min Windows Vista Ultimate er en OEM-version, der fulgte med denne herlighed...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Jeg har 2 Vista Business DK OEM - og de kræver begge install key.
Så vidt jeg ved, er det Coporated udgaverne der ingen key er til - altså Administrator versionen til mange installationer i en virksomhed.
Du må nok ryste en tusse ud af ærmet, og købe en ny
Jeg har købt begge mine hos befro.dk - du finder dem nok ikke meget billigere noget sted.
http://www.befro.dk/shop/ms-windows-vista-3643p.html
Så vidt jeg ved, er det Coporated udgaverne der ingen key er til - altså Administrator versionen til mange installationer i en virksomhed.
Du må nok ryste en tusse ud af ærmet, og købe en ny
Jeg har købt begge mine hos befro.dk - du finder dem nok ikke meget billigere noget sted.
http://www.befro.dk/shop/ms-windows-vista-3643p.html
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Det er lidt forkeret, det er VOL version der kan installeres uden key.QrazyLeg skrev:Altså OEM-udgaver har som sådan også en nøgle. Det er bare ikke nødvendigt at indtaste den ved installation
Din oem skive kan bruges til at installer på hans pc med hvis den vista key han har på hans pc er en oem key, hvilket der er 99% chance for at det er.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us

Ah ok. Bortset fra jeg ikke har en CD med styresystemetDoMiNaToR skrev:Det er lidt forkeret, det er VOL version der kan installeres uden key.
Din oem skive kan bruges til at installer på hans pc med hvis den vista key han har på hans pc er en oem key, hvilket der er 99% chance for at det er.
Senest rettet af QrazyLeg 15 feb 2009, 14:25, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Re: Windows Vista Business Dansk
Du kan bare hente Ultimate versionen, den indeholder alle versioner, så kan du bare vælge business når du installerer og bruge din businesskode.BetteMand skrev:Nogen som ved, hvor jeg kan hente overstående, og det er ligemeget med en key, da jeg selv har en original, men ingen cd ;D
Re: Windows Vista Business Dansk
Det gælder så kun "pirat" versionen, dette er ikke normalt på en orginal vista ultimate skive.DJ LAU skrev:Du kan bare hente Ultimate versionen, den indeholder alle versioner, så kan du bare vælge business når du installerer og bruge din businesskode.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us