Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Efter opfordring fra en ven & veninde.. har jeg smækket følgende sammen..
Tracks: Higschool Musical - Breaking Free (Instrumental)
Nik & Jay - Endnu En (Acapella)
Tidsmæssigt har det taget omkring 10minutter at flette sammen - så hvis nogen har lyst til at bruge mere tid på det og gøre det federe (hvis muligt? ) må de meget gerne det!
Jeg ville eventuelt hæve vokalen samtidigt med det første rigtige beat. Derudover, så er det et forfriskende bootleg for en gangs skyld. Det er altid, så dejligt, når der kommer noget andet end "pop-vokal+pop-beat" eller "pop-vokal+dance-beat".
Anyway... Synes bestemt ikke vokalen skal hæves mere i starten. Jeg ville eventuelt overveje at pille lidt bredde ud af den i starten?
Og så derefter hæve den til fuld styrke, når instrumentalen først rigtigt kommer igang.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Det passer bare perfekt sammen fra start til slut.
Det eneste jeg skulle kunne sætte en finger på er volumen på Nik & Jay - den er lidt lav længere inde i tracket.
Den rettede version er ikke lagt op endnu, nåede det ikke lige inden jeg daffede på arbejde!
Men når det så er sagt er jeg da glad for den positive feedback, især når man tager i betragtning at det ikke har taget længere tid at lave end det nu engang har!
Tankerne går også lidt på at lave det den anden vej.. altså med instrumentalen af nik & jay og acappen af HSM .. men det kunne jo blive en andens projekt =D
altså det eneste jeg ville rette var jo vokalen der skulle skrues lidt op!
Så der bliver ikke rettet andet, så den version der ligger til rådighed nu kan jo sagtens bruges ..!
Umiddelbart har jeg ingen intentioner om at lave videre på bootlegget - da der er andre projekter der har større prioritet - men som jeg også skrev må andre da gerne lave videre/om på det =D
Kan sagtens give sessionfilen (det kræver dog cooledit pro / adobe audition tror jeg)