Jyden indtager KBH med 4-metroen!
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Det er jo så min by nu. Selvom der skal sættes en del styr på det hele herovre. At få klippekort standeren til at holde sin kæft medmindre der er fejl er en af dem.
Men har været her i halvanden uge nu.
Men har været her i halvanden uge nu.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg siger mange tak
Og ja det er altid mig der får tingene til at fucke up.
Og i går på vej hjem tænkte jeg gad vide, hvordan de tjekker folks billetter, for de kan jo ikke nå at fange folk mellem stationerne.
Så ville skæbnen jo, at da jeg steg af metroen, og kører op med rulletrapperne, så står der selvfølgelig ikke bare en, men nok 10 kontrollører og tjekker ens billetter!
Nu tænker I så at haha han havde fanme glemt at klippe. Dog ikke. Jeg fik til gengæld at vide, at jeg godt kunne få refunderet de ekstra klip det havde kostet mig, da maskinen nogle gange gik lidt amok mht klip
Og i går på vej hjem tænkte jeg gad vide, hvordan de tjekker folks billetter, for de kan jo ikke nå at fange folk mellem stationerne.
Så ville skæbnen jo, at da jeg steg af metroen, og kører op med rulletrapperne, så står der selvfølgelig ikke bare en, men nok 10 kontrollører og tjekker ens billetter!
Nu tænker I så at haha han havde fanme glemt at klippe. Dog ikke. Jeg fik til gengæld at vide, at jeg godt kunne få refunderet de ekstra klip det havde kostet mig, da maskinen nogle gange gik lidt amok mht klip
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
HAHAHAFeffe skrev:Hahaha odder... du må sku kig over til en øl eller invitere til en stafet hjemme hos dig, hvis ikke du har en sur kran ligesom sidst
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright