Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Som nogle nok ved, så har jeg haft Odder til at bo en lille uge af hans første tid i København. Han flyttet for nogle dage siden, så til sin nye bolig.
I dag gav han mig dog dagens grin med en sms, som jeg mener andre også kunne få et godt grin af
Odder skrev:HVORFOR siger klippekort standeren ved metroen en bip lyd, når den godtager klippet?! De gamle betyder det fanme fejl! Det kostede mig 4 klip fordi jeg ikke fattede det! Finder jeg det fjols, der fandt på det, så afliver jeg ham!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
JAMEN! Det giver ingen mening! Det kan KUN være fordi de tænker "hehe - Vi laver det omvendt, så folk brænder deres klippekort af og må købe et nyt, og så tjener vi penge! Det er den perfekte forbrydelse! Så kan de lære det, de små svin!" Det er hvad jeg tror de tænker.
Jeg havde en kunde igår, der næsten lavede en "odder" (hihi)
Hun købte to styk 2-zoners klippekort, og spurgte hvor mange zoner der var til X. Jeg svarede ni. Lidt senere kommer hun ind og skal have et klippekort mere til sin søn. Jeg spurgte om hun glemte et kort i farten, sådan bare for at holde samtalen kørende. Nej, der var jo kun et klip tilbage på hvert kort.
Meget undrende finder jeg så ud af hun har klippet ni gange med hvert kort (i stedet for de max fem pr kort, hvis man dummer sig). Hun havde klippet for 36 zoner... 2 x 9 x 2.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Jeg havde en kunde igår, der næsten lavede en "odder" (hihi)
Hun købte to styk 2-zoners klippekort, og spurgte hvor mange zoner der var til X. Jeg svarede ni. Lidt senere kommer hun ind og skal have et klippekort mere til sin søn. Jeg spurgte om hun glemte et kort i farten, sådan bare for at holde samtalen kørende. Nej, der var jo kun et klip tilbage på hvert kort.
Meget undrende finder jeg så ud af hun har klippet ni gange med hvert kort (i stedet for de max fem pr kort, hvis man dummer sig). Hun havde klippet for 36 zoner... 2 x 9 x 2.
Så er det pludselig rigtig dyrt at køre med det offentlige :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Tror Odder fik spammet os alle på msn med den besked der Men det der metro er sgu da også svært at finde ud af, så moderne er vi jo slet ikke ove i det mørke Jylland. Det tætteste vi kommer på er metrobusserne, som det så smukt hedder.
Sunshine skrev:Tror Odder fik spammet os alle på msn med den besked der Men det der metro er sgu da også svært at finde ud af, så moderne er vi jo slet ikke ove i det mørke Jylland. Det tætteste vi kommer på er metrobusserne, som det så smukt hedder.
Fedt i har fået nogle busser i kan kalde jeres metro.
Btw. så er metroen nok det mest enkle at bruge.. men det er nok også bedst da meget af strækningen foregår på amager heh.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Hvor er det dog et kvalmende navn - velkommen til nordjylland
Det kunne næsten ikke siges bedre. Det er jo totalt wannabe-storby agtigt.. kald dem nu bare det de er - bybusser. Der er jo intet metro over det, andet end det tidsrum de kører med. De er mindst ligeså langsomme som bybusserne, dog er farven lidt pænere end bybusserne. Rød vinder altid over gul, præcis ligesom i fodbold
Som nogle nok ved, så har jeg haft Odder til at bo en lille uge af hans første tid i København. Han flyttet for nogle dage siden, så til sin nye bolig.
I dag gav han mig dog dagens grin med en sms, som jeg mener andre også kunne få et godt grin af
Odder skrev:HVORFOR siger klippekort standeren ved metroen en bip lyd, når den godtager klippet?! De gamle betyder det fanme fejl! Det kostede mig 4 klip fordi jeg ikke fattede det! Finder jeg det fjols, der fandt på det, så afliver jeg ham!
Hahaha, det er jo der sker når man flytter fra det kolde nord
Tak for dagens griner odder
- du har vel forstået at togene kan kører uden togfører, han sidder ikke under passagerne
Jeg var faktisk lidt skræmt første gang må jeg indrømme. Men der kører fra tid til anden kønne piger med, så jeg brokker mig ikke Dog en lidt speciel by at være kommet til, som ærke jyde.
Men jeg synes stadig det er latterligt at den giver den lyd der! Men heldigvis lavede jeg da ikke samme nummer, som Skørbens kunde.
Fairground skrev:Fedt i har fået nogle busser i kan kalde jeres metro.
Nej vi kan ikke kalde dem vores metro
1) Metrobusserne er enkelte buslinjer, der i travle tidsrum bliver sat ind som ekstra-busser.
2) Metro betyder "stor/mange/meget". Det stammer af ordet metropolis som betyder storby/millionby, mens metropol egentlig betyder "centrum"
Sådan cirkus i hvert fald
I know, var nu også mest ment som en joke omkring at Kbh har fået metroen og så i ikke skulle føle jer helt snydt havde i fået nogle ekstra busser i frække farver.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!