Kørende sælger!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Berger!?

Kørende sælger!

Indlæg af Berger!? »

Ville bar høre om nogen vidste hvor man kunne læse videre til kørende sælger? Har en HG 2årig og har hørt man kunne læse videre.. Men kan ikk finde ud af hvor man kan det..

På forhånd tak :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Man skal vel tage en sælger uddannelse og derefter læse videre til kørendesælger i form af et kørekort :) Det må være en kortere videregående uddannelse :)

Snak med din studievejleder - det er derfor de er der.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: Kørende sælger!

Indlæg af QrazyLeg »

Ham jeg kender, der er kørende sælger har en almen butiksuddannelse, og derefter et par års erfaring. Jeg tror ikke det kræver så satans meget mere, end at man nok er lidt mere inde i sit stof end den normale ekspedient...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Har en kammerat som er en slags kørende sælger for CarlF han er bare uddannet tømrer og bestået en køreprøve til bil.. Så det kan vist ikke kræve ret meget.. :D
Celebrate Your Life With House
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Har en kammerat der har kørt som sælger.. Tror sådan set bare det er et job du søger.. Sælger-uddannelse og/eller erfaring er selvfølgelig et plus..
Billede
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Bare lidt i butik, en sales trainee udd eller en faglig udd. og måske en vidergående udd også.

Jeg har alle men er ikke nået at blive det endnu :D
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Besvar