Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Kontakt din fagforening, for det må de ikke det der. Og slet ikke så mange gange.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Har overvejet det for det er sgu irriterende at skulle gå sin lønseddel fuldstændig igennem hver eneste måned for at se om man endnu engang skal have fat i de kegler! Har dog lige fået ny chef så håber hun kan få styr på tingene...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg får ikke set Superbowl i nat!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Vil gerne brokke mig over, at Odder ikke svarer på min sms :(
Billede
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Får heller ikke set Super Bowl i år, første gang i en del år jeg misser den begivenhed :(
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Du har fået svar. Brokrøv.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg GIDER ikke at se Super Bowl.. på trods af at jeg har fri imorn..
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Sidste feriedag :?

Bliver hårdt at vende tilbage til at have forelæsninger hver dag
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

CCK^ skrev:Sidste feriedag :?

Bliver hårdt at vende tilbage til at have forelæsninger hver dag
+1 og skal til at skrive bachelor.. Puha.
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Så starter endnu en hård uge på skole.... Baah...
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

skal op kl. 5.30 hver morgen de næste to uger.. bahh :(
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Lor** Fona

Som man tidligere har kunne læse i denne tråd, så blev min PS3 60 Gb indleveret til reperation lige før nytår. I torsdags kunne jeg endelig hente dyret igen og glædede mig til at komme hjem og køre lidt GT5 Prologue igen.

Jeg får en ombyttet maskine i Fona af samme slags som den jeg indleverede. Efter sigende en splinterny maskine, produceret i Kina, kun beregnet til ombytning af defekte PS3 maskiner.

Da jeg henter maskinen har Fona på trods af en måneds tid ikke fået et nyt GT5 Prologue hjem til mig. Nu har de jo heller ikke haft tid til det. En måned er jo ikke lang tid i en servicevirksomhed som Fona.

Sælgeren som udleverer maskinen skriver mit navn og adresse samt telefonnummer ned, så han kan få bestilt spillet og ringe til mig med, hvornår jeg kan forvente at modtage det. Som du nok kan læse ud af dette indlæg, så har jeg intet hørt.

Jeg kommer dog hjem med den nye maskine og sat den til fjernsynet igen. Jeg opdaterer til version 2.60. En opdatering der fylder 138 Mb (man kan selv hente den ned via playstation.dk, hvis man ikke har mulighed for at gå på nettet med PS3 maskinen).

Da jeg går ind i systemdata på maskinen, hvor man kan se, hvor meget harddiskplads der er til rådighed, så står der 55 Gb (på en 60 Gb maskine) og 47 Gb ledig harddiskplads. Intet andet end opdateringen er installeret. Jeg nægter at tro, at Sonys eget operativsystem fylder 8 Gb (det fylder så mere end den vildeste Vista-installation).

Så jeg pakker maskinen sammen for at tage ud og snakke med Fona igen. Jeg har prøvet at ringe til dem i en halv time, hvor man ikke har følt behov for at tage telefonen. Her ignoreres jeg først af sælgerne, der godt nok kigger på mig, men som ikke har de store intentioner om at komme over til mig. Heller ikke den sælger, der udleverede maskinen, så jeg må selv gå op til ham, da det åbenbart er vigtigere at tælle kassen op to timer før lukketid end hjælpe den samme kunde han ikke engang halvanden time før snakkede med.

Ud over harddiskspørgsmålet, så driller maskinens tænd/sluk-knap også. Den tænder hurtigt, men jeg kan køre hånden/fingeren over sluk-knappen i lang tid uden, at den reagerer. Det gør den så lige inden man overvejer at tage strømmen på bagsiden af maskinen.

Så jeg bliver henvist til butikschefen, da jeg mener, at det er en reperareret maskine, og ikke en ny. Det siger harddiskpladsen mig og problemerne med at slukke normalt for maskinen, så jeg vil egentlig godt aflevere maskinen retur, så jeg kan købe en ny, som med garanti er ny.

Jeg får mig en lang snak med butikschefen, som indrømmer at han ikke ved meget om maskinen. Han kan dog ikke gøre noget, da han så mangler en maskine. Øh. Du får en maskine retur, som du returnerer som defekt til Sony/NFI og får maskinen krediteret. Det skulle dog ikke undre ham, at Sony har gjort noget ved maskinen, men han kan ikke forstå, at 8 Gb manglende harddiskplads på en "splinterny" maskine lyder forkert.

Jeg prøver så at fortælle ham, at hvis man installerer Windows på en 40 Gb bærbar og en 120 Gb bærbar, så fylder Windows ikke 3 gange så meget

Det var lige før jeg måtte klappe i stavelser for ham, at hvis man afleverer en rød bil til reperation, så får du ikke en blå tilbage. Det gjorde jeg ikke, da butikschefen lovede at kontakte NFI omkring min klage/forespørgsel og vende tilbage. Det var i torsdags. I dag er det tirsdag og jeg har intet hørt fra sælgeren, som ville sørge for, at jeg fik mit spil (han ville ringe tilbage fredag) eller fra butikschefen, som lovede at undersøge sagen.

Jeg har snakket med Amh flere gange, mens maskinen har været til reperation, og nævnte flere af de ting Amh har fortalt mig, så jeg følte det på sin plads lige at advisere Amh, hvis han kom tilbage til en skideballe.

Lige nu står maskinen sat til herhjemme. Jeg har ikke installeret noget på den, så Fona kan komme og sige, at det skyldes, at jeg har fyldt maskinen op. På min gamle maskine havde jeg Gran Turismo HD installeret. Det har jeg ikke længere, da man jo valgte at ombytte maskinen, og man kan ikke længere downloade Gran Turismo HD på Sony PlayStation Store.

Jeg er pis*eirriteret. Jeg føler mig bondefanget af en virksomhedskæde, hvor service end ikke kan findes under de gulvtæpper, der liggger i butikken.

Jeg har snakket med Game og Game Stop omkring problemet med harddisken. Begge steder synes de det lyder af alt for meget. I Fona Rødovre sagde sælgeren, at det også lød for meget og at hans egen maskine kun havde optaget fire Gb harddiskplads. Så hvordan min maskine kan bruge 8 Gb uden noget installeret står for mig som et stort spørgsmål.

Jeg lovede butikschefen i Fona, at hvis jeg ikke havde hørt fra ham i denne uge, så ville han få lov at høre fra mig. Jeg tror desværre, at det bliver mig, der ender med at kontakte ham sidst på ugen.

Jeg foreslår, at vi får indført minuskarakterer. Jeg giver denne Fona -5 af 10 positive for det amatørteater jeg føler mig som ufrivillig deltager af.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

sikke da en lang smøre. Men en sag der er lige til at løse i henhold til køberetten. Træls at man skal slås med sådan noget :(
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Så kom jeg efter flere forgæves forsøg endelig igennem til Fona. Snakker lidt med en sælger, der lyder til at vide en lille smule om min maskine. Jeg undrer mig, da han spørger mig om jeg har formatteret harddisken.

Nej naturligvis ikke. Det burde ikke være nødvendigt på en splinterny maskine. Jeg spørger samtidig til mit manglende spil, og det kan han ikke tage stilling til. Der må jeg snakke med butikschefen, så han stiller mig lige om.

Det næste jeg hører er "Vi har travlt med at betjene kunder i øjeblikket - Prøv venligst senere". Og nu tager de igen ikke telefonen.

Sp******

Jeg er allerede da jeg afleverede maskinen blevet lovet en ombytning af det defekte spil. Det gør man dog ikke normalt, men jeg havde allerede snakket med Nordisk Film omkring dette. Det defekte spil blev sendt med ind, så værkstedet kunne se, hvad maskinen gjorde.

Som sagt fik jeg en maskine og intet spil retur. Nu ved jeg snart ikke hvad der sker. Jeg har ihvertfald foretaget mit sidste større indkøb hos Fona.

...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Har haft 2 lange dage på det nye semester og begge dage har været fyldt med undervisning i en så ringe grad, at det er helt pinligt at se på.

Jeg forstår simpelthen ikke at man kan undervise og forske i et kommunikations regi, og så være så elendig til at formidle information.

Vi brugte 4 timer igår på at få indblik i danskernes brug radiomediet. Hvilket i sig selv er ganske brugbar når man er igang med at uddanne sig til f.eks er udforme kampagner der kan drage nytte af dette medie.

Men indblikket bestod i oplæsning af statestikker.
Forventer de at jeg om 2 år skal huske denne forelæsning og de præcise tal ? Jeg skal under alle omstændigheder indhente disse tal selv igen, og spørge ind til div. radiokanalers tal om deres lyttere.
Gi mig dog nogle analytiske redskaber, eller nogle strategier til udnyttelse og anvendelse af radiomediet.

Nu har vi en kort 2 timers forelæsning imorgen med den samme inkompetente underviser, hvis der ikke sker nogle forbedringer, så tror jeg at jeg vil gå igang med at skrive min BA nu og så holde undervisnings fri indtil sommerferien.
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Skal møde i morgen kl. 9 til Kvantitative metoder :?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

DjMail skrev:Vi brugte 4 timer igår på at få indblik i danskernes brug radiomediet. Hvilket i sig selv er ganske brugbar når man er igang med at uddanne sig til f.eks er udforme kampagner der kan drage nytte af dette medie.
De kom vel stadig frem til at gamlinger (ældre mennesker) hører meget radio om formiddagen mens unge ikke gør det, fordi sidstnævnte er i skole. Til gengæld lytter unge til meget radio om eftermiddagen fordi de har fri... well DAAAH! Einstein, det krævede sgu en forskerpris at finde frem til det.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Nej så langt kom vi desværre ikke - men det er måske hvad jeg har at se frem til i næste uge. Det går jo ikke så hurtigt.

Tænk hvis jeg overså at der er et oplag på 1900 af Læsø Posten.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Nej så langt kom vi desværre ikke - men det er måske hvad jeg har at se frem til i næste uge. Det går jo ikke så hurtigt.

Tænk hvis jeg overså at der er et oplag på 1900 af Læsø Posten.
Haha, mediestrategi & mediplanlægning var og er det mest latterlige fag, jeg endnu til dags dato har fulgt. Har aldrig i mit liv fået et 10-tal for så lidt arbejde, det kan virkeligt anbefales...

Skal siges at min aflevering (4 timer skriftlig) var 90% klar efter 10 min. Det var dybt latterligt og meget meget sørgeligt.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Er lige kommet hjem fra Fona.

Havde en god snak med butikschefen. Fik også mit spil, så nu skal der snart køres race igen. Nu venter vi på, at Nordisk Film/PS3 support svarer på den mail jeg har sendt dem.

Jeg mener stadig, at Fona er en lortebutik, men det var rart at butikschefen var til at snakke med i dag.

...
Besvar