Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg fik hentet et par odateringer fra Windows Update i dag, og med i opdateringerne fulgte noget "Office Genuine"...
Under alle omstændigheder er mit office gået fra at være "lovligt" til ikke valideret.
Findes der nogle fixe måder at slippe af med den besked på?
Mange tak, men jeg kan ikke få det til at virke 100%.
Når jeg validerer det på microsofts hjemmeside (http://www.microsoft.com/genuine) skriver den: "Valideringen lykkedes!"
Når jeg så herefter åbner Word eller mit Outlook popper der en besked om at programmet ikke er blevet valideret og den lille "validerings stjerne" vises i proceslinjen.
LunaPark skrev:Jeg har en officeXP men efter en af de senste windows updates er der nu kommet en boks frem som fortæller mig at min Office ikke er lovlig.
Er der noget metode kommet frem der fjerner deres lort ??
Jeg har slet ikke fået skrevet herinde at jeg fandt en løsning på mit problem.
Jeg brugte en registrerings-nøgle (til regedit), som jeg bare tilføjede til min registreringsdatabase.
Bagefter kørte mit office 07 igen
LunaPark skrev:Jeg har en officeXP men efter en af de senste windows updates er der nu kommet en boks frem som fortæller mig at min Office ikke er lovlig.
Er der noget metode kommet frem der fjerner deres lort ??
Jeg har slet ikke fået skrevet herinde at jeg fandt en løsning på mit problem.
Jeg brugte en registrerings-nøgle (til regedit), som jeg bare tilføjede til min registreringsdatabase.
Bagefter kørte mit office 07 igen
Kunne du sige mere om hvor du evt fandt denne ??
Send eevt. en PM
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !