Dyre havregryn i Føtex
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Dyre havregryn i Føtex
Fik lige dette billede sendt pr. mail fra noget familie, og som det fremgår af skiltet sælges havregryn pr. stk. Gad vide hvor meget sådan en pakke så koster?

-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
280 varer i noget så stort som føtex er jo ingenting. Jeg tror jeg kan finde flere ting i mit køkken end det der.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Heh, smådyr morgenmad.
Jeg faldte også over en lille sprogfejl for noget tid siden...

Jeg tænker stadig over hvordan man hakker økologisk. Man kan halal-slagte, men tvivler nu på at man kan hakke økologisk.
Ikke så morsom, men tog billedet og tænkte over hvor dårligt vi egentlig formulerer os i hverdagen.
Jeg faldte også over en lille sprogfejl for noget tid siden...

Jeg tænker stadig over hvordan man hakker økologisk. Man kan halal-slagte, men tvivler nu på at man kan hakke økologisk.
Ikke så morsom, men tog billedet og tænkte over hvor dårligt vi egentlig formulerer os i hverdagen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Så må vi lige have Wonder og forbrugerlovgivningen ind over. Kan man forlange en der koster gratis?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Det er at gøre opfordring til tilbud og hvis kunden er i god tro kan han gøre krav på varen. Men hvem er i god tro i sådan en situation?odder skrev:Så må vi lige have Wonder og forbrugerlovgivningen ind over. Kan man forlange en der koster gratis?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Mener at have hørt et rygte om nogle jura studerende der engang så et TV til 10,- som skulle have været til 10.000,-
Da de så det, så tog de lige et billede af det for at sikre sig bevis, hvis han nægtede at sælge.
Eftersigende, så skulle de have gået i retten med at og tabt på det grundlag, at de tog et billede af prisen, hvilket var bevis på ond tro, da man er i ond tro, hvis man godt ved at det er en fejl.
Da de så det, så tog de lige et billede af det for at sikre sig bevis, hvis han nægtede at sælge.
Eftersigende, så skulle de have gået i retten med at og tabt på det grundlag, at de tog et billede af prisen, hvilket var bevis på ond tro, da man er i ond tro, hvis man godt ved at det er en fejl.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.