Aycan?
Redaktør: Moderators
Aycan?
Lod lige winamp køre shuffing idag mens jeg gik og rydde op i lejligheden.
Pludselig kom aycan ud af højtallerne, og så var det jeg kom i tanke om det egentlig er lang tid siden man har hørt fra Mette og crapmand.
Er aycan gået i opløsning eller er der bare lang pause nu.?
Pludselig kom aycan ud af højtallerne, og så var det jeg kom i tanke om det egentlig er lang tid siden man har hørt fra Mette og crapmand.
Er aycan gået i opløsning eller er der bare lang pause nu.?
Celebrate Your Life With House
Hehe nej der er ik mange penge i det. Men ka se på min vagtplan at han skal spille de næste mange weekender..DjMail skrev:De arbejder på et nyt album lige pt.
Og selvfølgelige laver Darwich mere end at spille på Tiger, det kan man næppe leve af.
Dog har han da lavet et fedt track sammen med Kato
--=DeCain the DJ=--
Ja, det hørte jeg oss li, men jeg har ikke hørt endnu (;DeCain skrev:Hehe nej der er ik mange penge i det. Men ka se på min vagtplan at han skal spille de næste mange weekender..DjMail skrev:De arbejder på et nyt album lige pt.
Og selvfølgelige laver Darwich mere end at spille på Tiger, det kan man næppe leve af.
Dog har han da lavet et fedt track sammen med Kato
BetteMand Out..
-
kalleanker
Trode den første var den her.kalleanker skrev:"News:jesper_ch skrev:Hvornår udkommer det album så ca. er der nogen der har info om det.
Kato arbejder pt. på sit debutalbum, der udkommer senere på året.
1. single fra albummet bliver "Yeah Yeah" "
"i feel ur pain" Den er jo allerede ude,
Celebrate Your Life With House
-
kalleanker
NOOOOOOjesper_ch skrev:Trode den første var den her.kalleanker skrev:"News:jesper_ch skrev:Hvornår udkommer det album så ca. er der nogen der har info om det.
Kato arbejder pt. på sit debutalbum, der udkommer senere på året.
1. single fra albummet bliver "Yeah Yeah" "
"i feel ur pain" Den er jo allerede ude,
Snak om at ødelægge et nummer
BØH
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
kalleanker
Kato remixet af Spacefrogs "I Feel Your Pain". Remixet er ikke clearet, hvilket betyder at det aldrig bliver udgivet
Men i skal da ikke snydes for det
Men i skal da ikke snydes for det
Kode: Vælg alt
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨©©©©©©©©©©©©©©©©¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
ÛÛÛÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ÛÛÛ
ÛÛÛ³ _ __ __ _ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ Û Û Û Û- Û_Û ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ARTiST........ Kato ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ALBUM......... I Feel Ur Pain ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RELEASE DATA.. 31-01-2009 ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³STORE DATE.... 00-00-0000 ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³LABEL......... n/a ³ žÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SOURCE........ WEB ³ ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ENCODER....... Lame 3.90 ³ ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³QUALiTY....... 320kbps / 44,1kHz / Joint-Stereo ³ ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³TRACKS........ 01 ³ ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RUNTiME....... 06:06 min ³ ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SiZE.......... 13,10 MB ³ ÛÛÛ
ÛÛÛ! ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÛÛÛ
ÛÛÛž___ _ _ __ _ _ _ ___ ÛÛÛ
ÛÛÛ Û Û Û-Û Û_ Û Û_ Û ß-Ü Û ÛÛÛ
ÛÛÛ ÚÅÄÄÂÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÂÄÄÄÄÄÅ¿ žÛÛÛ
ÛÛÛ ³ ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ ³ 01.i feel ur pain ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ ³ [ ] ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ ³ ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ ³ ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ ³ ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ ³ ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ ³ ------ ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ ³ 06:06 min ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ ³ 06:06 min ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ ³ 13,10 MB ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ ³ ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ ³....................................................................³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ ! ÛÛÛ
ÛÛÛž ÀÄÄÄÁÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÁÄÄÄÄÄÄÄÙ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ! __ _ ___ __ _ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ Û Û Û_Û Û Û-_ß-Ü ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ TDC iS CURRENTLY SEARCHiNG ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ - Suppliers of unreleased materials ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ .................................................................. ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ! The Danish Crew ! ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ³ÛÛÛ
ÛÛÛÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙÛÛÛ
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛKode: Vælg alt
http://rapidshare.com/files/192180981/Kato-I_Feel_Ur_Pain-Promo-2009-TDC.rar