Barselpenge

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Berger!?

Barselpenge

Indlæg af Berger!? »

Ville bar høre om der var nogen der ved hvad man får i barselpenge, når man går på barsel?

Mig og kæresten kan nemlig ikk rigtig finde noget beløb nogen steder..
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Så vidt jeg ved, er det kun noget din kommune kan svare på, ahænger vist lidt af jeres nuværende indkosmt og så er det vist også lidt forskelligt fra kommune til kommune. og så er det noget med at det er en god ide at være medlem af en A-kasse

Skal ikke sige jeg har ret, for ved ærlig talt ikke meget om det, har kun venner som har fået børn og de får hvertifald forskelligt. ikke meget men der er forskel.
Men en ting er sikkert er du får nok ikke noget præcis svar herinde kun jeres kommune kan svare helt præcis hvad i kan få.
Celebrate Your Life With House
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Dagpengeretten
Graviditets-, barsels- og fædreorlovsperioden udgør samlet 20 uger. I disse uger ydes fuld dagpengesats. Denne er pr. 1. januar 2002 3.016 kr. pr. uge svarende til 13.069 kr. pr. måned.

I forældreorlovsperioden (2x32 uger) ydes kun dagpenge i 52 uger, hvoraf de 20 er øremærket til graviditets-, barsels- og fædreorlov. Herefter resterer 32 ugers fuld dagpengeret, som forældrene frit kan fordele mellem sig. Holder forældrene også den ekstra forældreorlov på 14 uger, nedsættes dagpengene forholdsmæssigt, således at det samlede beløb svarer til 32 ugers dagpenge.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Du var lige henne og slå op i bøgerne? :)
Besvar