DJ Headphones hvad er bedst imellem disse modeller :-) ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
weisz

DJ Headphones hvad er bedst imellem disse modeller :-) ?

Indlæg af weisz »

Allen & Heath Xone:XD-53

Denon DN-HP1000

Ortofon O-One

Stanton DJPRO-3000

Technics RPDH-1200

Sennheiser HD 25-1 II

Pioneer HDJ-1000 <--- Har disse, men de er ligesom så mange andre har oplevet, knækket i det lorte billige plastic møg ! Så de nye skal fandme være uden sådan en latterlig børnesygdom =/ :@

Håber på dejlig konstruktiv repons og vejledning, fra folk som har PRØVET og ikke HØRT :-)

- tak på forhånd !

- weisz
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Senheiser HD25 uden tvivl... har haft mine i 4 -5 år efterhånden og de virker perfekt...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Hey er også på udkig efter et par nye hovdetelfoner og har kig på dem her "SENNHEISER HD200 Master "
http://www.hifiklubben.dk/produkter/til ... elefon.htm

Nogen der har prøvet dem?
Celebrate Your Life With House
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg har haft mine Sony vdr 700 i 5-6 år og de fejler intet. Jeg har endnu ikke prøvet en hørebøf der passer mig bedre og som spiller bedre.

Men det er SÅ meget en smagssag, så du skal ha dem på hovedet før du køber. Det er det mest optimale.

Og ta noget musik med ned som du kender. Det gir dig en bedre indsigt i hvordan de lyder.
weisz

Indlæg af weisz »

DjMail skrev:Jeg har haft mine Sony vdr 700 i 5-6 år og de fejler intet. Jeg har endnu ikke prøvet en hørebøf der passer mig bedre og som spiller bedre.

Men det er SÅ meget en smagssag, så du skal ha dem på hovedet før du køber. Det er det mest optimale.

Og ta noget musik med ned som du kender. Det gir dig en bedre indsigt i hvordan de lyder.
Okay, super ... så er mit næste problem bare hvor man finder en butik er faktisk har modeller udstillet så man kan prøve dem :-) ?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hmm ja.

Altså arteq i aalborg har kun nogle få, og kund e mest solgte sony, pioneer, sennheiser osv.

Men dem kan du prøve, ellers kan Aage nok hjælpe.
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men Hifi-klubben plejer at have dem til at hænge, så man kan prøve dem.

/wernermeyer
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Har selv HDJ 2000... Dejlige steaks.. !
weisz

Indlæg af weisz »

9 skrev:Har selv HDJ 2000... Dejlige steaks.. !
Ja har også kigget på dem, men tør sku ikke smide penge efter Pioneer igen foreløbig, gider ikke hænge med mulen fordi de ikke har magtet deres opgave. Dejlig lyd ingen tvivl, men skal ikke skuffes sådan igen :-)
weisz

Indlæg af weisz »

wernermeyer skrev:Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men Hifi-klubben plejer at have dem til at hænge, så man kan prøve dem.

/wernermeyer
Åbenbart ikke i et område hvor de har samme muligheder ;-)

Nogen der ved noget om Ortofon's ? :-) (eller har hørt :-P)
weisz

Indlæg af weisz »

DjMail skrev:Hmm ja.

Altså arteq i aalborg har kun nogle få, og kund e mest solgte sony, pioneer, sennheiser osv.

Men dem kan du prøve, ellers kan Aage nok hjælpe.
Så må det endnu engang blive aage der får mig i røret, så kan jeg samtidigt få købt ny pladekuffert ! :-)
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg har altid haft Technics bøffer, men jeg har alligevel formået at ødelægge 2 sæt. så nu har jeg samme sont model som Mail. de er super stabile lækre at have på og en god lyd. næste gang jeg skal investere.. skal jeg have HD25 :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: DJ Headphones hvad er bedst imellem disse modeller :-) ?

Indlæg af Fairground »

weisz skrev:
Pioneer HDJ-1000 <--- Har disse, men de er ligesom så mange andre har oplevet, knækket i det lorte billige plastic møg ! Så de nye skal fandme være uden sådan en latterlig børnesygdom =/ :@
Sony's vdr 700 har haft samme problem i de første to versioner. Ved ikke om de har fået løst problemet endnu....
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Ja jeg har også smadret HDJ-1000, faktisk 2. Så prøvede jeg nogle Technichs
Technics RPDH-1200, og de skøjtede rundt på mit hoved. Jeg købte så nogle Technichs RPDJ-1210 for noget det ligner et halv år siden, og har været super tilfreds med dem.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Fairground, det kommer an på hvordan behandler dem.
Mine er mindst 5- år gamle og de fejler intet.

Hvis man bare bruger dem med lidt omtanke aka. ikke løfter dem af i den ene kop og derved smider alt vægt over på den modsatte samling. Så kan de holde til nærmest alt.

Men det er rigtigt at sindsygt mange har fået byttet deres sony, hvilket egentlig er en fordel, for du vil aldrig blive anklaget for at udøve vold mod dine headphones. Som du vil vis dine pioneer går i stykker i samlingen.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

De nye Pioneer HDJ 2000 skulle jo så ikke kunne knække på samme måde i samlingen da det er lavet af metal. Hvis du er så uheldig som sker så har du jo en garanti som hjælper dig.

Jeg ville vælge mig et par HDJ 2000
weisz

Indlæg af weisz »

Maunus skrev:De nye Pioneer HDJ 2000 skulle jo så ikke kunne knække på samme måde i samlingen da det er lavet af metal. Hvis du er så uheldig som sker så har du jo en garanti som hjælper dig.

Jeg ville vælge mig et par HDJ 2000
Ja, men jeg venter helt bestemt på at købe nogen, før der kommer de første reklamationer på dem, der må være nogle børne-sygdomme, og siden at de også lige har skruet prisen op, så skal jeg sku være mere end 100 pro. på at de både spiller og holder max ! :-)
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

jesper_ch skrev:Hey er også på udkig efter et par nye hovdetelfoner og har kig på dem her "SENNHEISER HD200 Master "

Ja, jeg har haft 2 par. Er meget tilfreds med dem. Syns de spiller godt og sidder rigtig godt også.

Mit forbrug af dem er dog ikke på noget DJ plan så ved ikke hvor relevant mit svar er, men jeg bruger dem daglig og syns de spiller fantastisk.
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Hoopstar skrev:
jesper_ch skrev:Hey er også på udkig efter et par nye hovdetelfoner og har kig på dem her "SENNHEISER HD200 Master "

Ja, jeg har haft 2 par. Er meget tilfreds med dem. Syns de spiller godt og sidder rigtig godt også.

Mit forbrug af dem er dog ikke på noget DJ plan så ved ikke hvor relevant mit svar er, men jeg bruger dem daglig og syns de spiller fantastisk.
Kan så sige jeg har købt dem nu. Og er også yderstilfredes med dem, syntes det spiller rigtig godt og lever fuldt op til mine forventninger, og ja som du siger så sider de rigtig godt på hovdet. :D
Celebrate Your Life With House
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

HDJ2000 er klart mere robuste end 1000eren... Men det er 2000 kr dyre hørebøffer, så de skal da selvfølgelig behandles derefter.. :)
Besvar