HJÆLP jeg skal vælge firmamobil

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Silian^

HJÆLP jeg skal vælge firmamobil

Indlæg af Silian^ »

Hej CA

Jeg skal vælge firmamobil og valget står i mellem flg. mobiltelefoner:

Sony Ericsson C902
Nokia E66
Nokia E71
Nokia 6220
Nokia N79
HTC S740

Hvilken ville du vælge og hvorfor?

På forhånd tak 8)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

HTC eller Sony E

Nokia irreterre mig. :b
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg ville nok vælge SE.. de seneste år har jeg godt ku li deres telefoner :)..
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Min arbejdsmobil er selv en Nokia E51, men jeg vælger næste gang den nyeste model fra Nokia eller HTC.

Men kommer an på hvad dit behov er? For mig var det at min mobil skulle ha' meget batteritid og jeg kunne være i kontakt til mine servere. Men "arvede" dog denne mobil så havde ikke indflydelse på den, men næste gang får jeg den jeg peger på :)
He who dies with honor is a dead man!
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Det kommer jo helt an på dit behov. Om der skal læses og skrives mails på den. Eller om den bare skal bruges til samtale/sms.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Nu ved jeg jo, hvad du arbejder med, så jeg vil sige at du skal have HTC S740. Nokia's E modeller går for nemt i stykker, og C902 ser jeg lidt mere, som en popsmart telefon.

Men nu er jeg også IT nørd, og ville til en hver tid vælge den jeg ser, som mest brugbar til arbejde. Jeg havde personligt valgt HTC, da det er en arbejdstelefon. Men dog kan jeg advare om, at de er ret så tekniske.
Besvar