Glædestråd
Redaktør: Moderators
Har netop bestilt den hylende morsomme komedie Brain donors på axelmusic. Nu mangler jeg bare, at de ikke kan levere den.
På dansk hedder den Advokater på afveje og er en nyfortolkning af en gammel Marx Brothers-film, der skulle hedde noget med Halløj i operaen.
Har den på et slidt VHS-bånd, så jeg glæder mig til at et godt gensyn.
...
På dansk hedder den Advokater på afveje og er en nyfortolkning af en gammel Marx Brothers-film, der skulle hedde noget med Halløj i operaen.
Har den på et slidt VHS-bånd, så jeg glæder mig til at et godt gensyn.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Har netop bestilt Forza Motorsports 2 til min xbox360. Det er nu et rar bilspil. Og masser af udfordring i det også.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Et rigtig godt bilspil. Se http://www.f1journal.com/07-004/forza/fm2.htm hvis du vil se den komplette billiste (når man ser bort fra de biler, der er kommet til efter udgivelsen via xbox live.
Jeg får Race Pro til hygge om et par uger. Det glæder jeg mig stort til. Det er firmaet bag Race og GTR-spillene, som står bag denne Xbox 360 konvertering med baner som Road America og alle de gamle. Ærgerligt, at de ikke har fået Le Mans med, men det skyldes måske, at Sony i snart et årti har sponsoreret den ene chikane på La Sarthe-banen.
Jeg kan også godt anbefale Project Gotham Racing 4 til 360. Der er nogle fede slæder med. http://www.f1journal.com/07-005/GR/GR.htm
...
Jeg får Race Pro til hygge om et par uger. Det glæder jeg mig stort til. Det er firmaet bag Race og GTR-spillene, som står bag denne Xbox 360 konvertering med baner som Road America og alle de gamle. Ærgerligt, at de ikke har fået Le Mans med, men det skyldes måske, at Sony i snart et årti har sponsoreret den ene chikane på La Sarthe-banen.
Jeg kan også godt anbefale Project Gotham Racing 4 til 360. Der er nogle fede slæder med. http://www.f1journal.com/07-005/GR/GR.htm
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Er ved at bage pølsehorn 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Du var en af de heldige, godt for digCCK^ skrev:Har i dag fået brev fra SU-styrelsen, og jeg er blevet bevilget handicaptillæg, da min arbejdsevne er nedsat. Det har jeg så også bare ventet på i 5 måneder, så glæder mig til at se kontoen i plus.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Det ville de heller ikke her... Med den begrundelse, at jeg havde et studiejob :/ Et studiejob jeg havde kæmpet fire år for at finde nogle der ville ansætte mig uden for mit erhvervsfelt (på daværende tidspunkt var jeg ikke så langt i min nuværende uddannelse...)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg kunne heller ikke få noget tillæg. Til gengæld smed de mig på kontanthjælp fordi jeg havde for få timer til at få SU. Syntes de. Selvom jeg ville kunne have fået dispensation. Men sådan bliver man taget i røven af systemet fra tid til anden. Ganske ubehageligt.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Det er jo også helt ude i hampen at du ikke kan få.QrazyLeg skrev:Det ville de heller ikke her... Med den begrundelse, at jeg havde et studiejob :/ Et studiejob jeg havde kæmpet fire år for at finde nogle der ville ansætte mig uden for mit erhvervsfelt (på daværende tidspunkt var jeg ikke så langt i min nuværende uddannelse...)
Jeg er så heldig, at min afdeling på sygehuset har sin egen socialrådgiver, som kun er ansat til at hjælpe afdelingens patienter. Så hun gjorde alt hvad hun kunne for at det gik igennem. Jeg tror helt klart det ville ha været sværere, hvis jeg kun havde haft kommunens socialrådgiver til vejledning i den jungle, da selv arbejdsskadestyrelsen har været indblandet