Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

Både Newcastle og Juventus vandt idag, så jeg er en glad lille dreng.. Nu står den desuden snart på en halv måge + NFL hele aftenen og natten :D

/wernermeyer
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Årets sidste julegave er købt

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

3dotz skrev:Årets sidste julegave er købt

...
I hear ya!
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

16 dages ferie fra i fredags. Og det koster mig ikke en eneste feriedag, da det er finansieret af overarbejde. Så går ind i 2009 med 5 ugers ferie i behold :)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Har lige siddet og kigget skud igennem fra min tur til Monza i september måned. Jeg vil glæde mig over, at jeg kan tage sådanne billeder.

http://img355.imageshack.us/img355/9445/p9127618lp5.jpg

I får kun linket, da billedet går langt ud over CA's dimensioner.

...
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Fanme lækkert taget.
weisz

Indlæg af weisz »

3dotz skrev:Har lige siddet og kigget skud igennem fra min tur til Monza i september måned. Jeg vil glæde mig over, at jeg kan tage sådanne billeder.

http://img355.imageshack.us/img355/9445/p9127618lp5.jpg

I får kun linket, da billedet går langt ud over CA's dimensioner.

...
Hvad er DNA på billedet ? =) godt skudt !
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Ayrton Sennas nevø Bruno Senna i iSport GP2 raceren på Monza banen i september måned.

Jeg vil glæde mig over, at jeg har fået lov at afspadsere anden juledag. Jeg slipper for at stå op klokken 3 om natten for at møde på arbejde til en rigtig ringbanedag.

...
weisz

Indlæg af weisz »

3Dotz hvilket cam. er det skudt med, hvilket objektiv, evt. filter ? Lukketid, blænde, iso ? Sådanne dna :) Glædelig Jul
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg har næsten fået min hørelse tilbage! Mit højre øre er stadig en anelse følsomt, men det er da bedre end at jeg ikke kunne høre dybe toner på det. Tog jeg høretelefoner på og lyttede musik var det præcis som at høre et par højtalere i en bærbar. Virkelig crappy, og jeg må indrømme at jeg blev lidt skræmt. Men den er på vej tilbage :D

Og det er ikke pga fyrværkeri eller for vild en bytur. Jeg vågnede bare i går morges og kunne næsten intet høre på højre øre :(
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

har lige hentet min nye Lenovo laptop på posthuset.. Ahh :) nu mangler jeg bare at få internet den 9. januar, så er jeg ved at være kørende :)
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg måtte forkæle mig selv med en ekstern harddisk på 1 TB. Så burde der være plads det næste stykke tid. :)
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

To dage så er det tid til at tage på arbejde igen. Jeg er ret overbevist om at 2009 vil byde på en del nye udfordringer, og jeg glæder mig til at komme tilbage. Har allerede sat vækkeuret til kl. 0700, lokal tid, mandag morgen. Ved allerede nu at jeg får en meget travl dag. På den gode måde.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg er begyndt at kunne spise igen uden det gør alt for ondt. Det halve rundstykke tog godt nok ca. 30 minutter at klemme ned i morges men hold da kæft det faldte på et tomt sted, der har været sulten siden d. 25 december...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

QrazyLeg skrev:Jeg er begyndt at kunne spise igen uden det gør alt for ondt. Det halve rundstykke tog godt nok ca. 30 minutter at klemme ned i morges men hold da kæft det faldte på et tomt sted, der har været sulten siden d. 25 december...
Damn... hva har du fejlet.. lyder som mononukleose når det har varet så længe, men det er du da næsten for gammel til..!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Men det er det netop :)

Og ja det plejer at ramme 10 - 25 årige... Så jeg føler mig dejlig ung :)

Faktisk startede det med at jeg den 17 december gik hjem og sov i tre dage. Havde det så ganske godt - ikke fremragende - fra den 22 - 24. dec. og så gik det ellers bare ned af bakke. To gange vagtlæge, en gange almindelig læge + sygeplejerske der mente hun skulle stikke i mig. Det var fra den 25 - 29 dec.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Nå ja nu får du det ikke igen :)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

QrazyLeg skrev:Men det er det netop :)

Og ja det plejer at ramme 10 - 25 årige... Så jeg føler mig dejlig ung :)

Faktisk startede det med at jeg den 17 december gik hjem og sov i tre dage. Havde det så ganske godt - ikke fremragende - fra den 22 - 24. dec. og så gik det ellers bare ned af bakke. To gange vagtlæge, en gange almindelig læge + sygeplejerske der mente hun skulle stikke i mig. Det var fra den 25 - 29 dec.
Det er også bare en led sygdom.. havde det da jeg var 15.

3 måneder med at hoste blod op, indlæggelser, kramper i hals og mave og leve af minimalt lidt youghourt. Vejede ca. 60kg da jeg blev syg og da jeg var rask igen var vægten nede omkring 45kg.

Og så lige for at sparke mig i skridtet da jeg endelig blev rask fik jeg at vide at jeg skulle holde 9 måneders pause fra alkohol pga. min lever havde taget skade!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Håber satme også jeg går fri af den sygdom! 7, 9, 13!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Fairground

Så slemt er det heldigvis ikke helt hos mig. Der har været tale om indlæggelse, men da min temperatur ikke nåede over de 40.0 så var det ikke nødvendigt (og jeg ikke udtørrede). Jeg nåede heldigvis "kun" 39,5 i feber, og er i stærk bedring for hver dag synes jeg.
Besvar