jep. Men det er også gået ud over dem på førsteFrZ skrev:Stuelejlighed?jesper_ch skrev:Fedt. så blev min jule aften lige ødelagt. kommer hjem til en lejlighed med smadret vindue, og gennem rodet lejlighed.
HVORFORkan folk ikke kende forskel på dit og mit..
utrolig de tanker men kan komme på, med hensyn til hvad man ville gøre vis man mødte indbruds tyvene.
Brokketråd
Redaktør: Moderators
Celebrate Your Life With House
Har lige fundet ud af at der er blevet leget med min nye RC helikopter da der i går var familie fest her i huset og jeg var på arbejde. Det har så resulteret i at en af afstiverne til halen er knækket og medføre at den flyver skævt. Forhelvede hvor jeg dog hader sådan noget. HOLD FINGERNE FRA MIT LEGETØJ.
Har lige været på Ro's Torv og aflevere min PS3 til reperation. Ifølge Nordisk Film Support, så lyder det til at der er en hardwarefejl.
En fejl, der er opstået efter opdateringen til firmware 2.53. Det fik drevet til at holde skiven fast, så den nu er knækket helt inde i kanten.
Så nu skal jeg undvære Gran Turismo 5: Prologue et par uger.
amh...Jeg skal hilse fra p-vagten. Han har været arbejdsløs siden du blev syg
...
En fejl, der er opstået efter opdateringen til firmware 2.53. Det fik drevet til at holde skiven fast, så den nu er knækket helt inde i kanten.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Ah det er jeg da ked af at høre, det med din PS3. Har du snakket med dem ang. erstatning af skiven evt. ? de er rimelig large hvis det er deres egne spil der er blevet væk, vedr. en rep. eller bare er gået i stykker ved en rep.3dotz skrev:Har lige været på Ro's Torv og aflevere min PS3 til reperation. Ifølge Nordisk Film Support, så lyder det til at der er en hardwarefejl.
...
Det er da godt den sk*de P-vagt ikke har noget og lave - har overvejet at installerer en P-watch i bilen
3dotz - fang mig lige efter nytår så ser vi lige om vi ikke kan skaffe dig et nyt spil
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Køb af fladskærm er en jungle!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Tal venligst ordentligt til folk.mt^1 skrev:syns du skal ta tiesto.. for så forpester du ik' min by..
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Bare hold jer fra samsung og philips !goafreak skrev:Det er ikke engang løgn. Der er ret mange begreber at holde styr på.odder skrev:Køb af fladskærm er en jungle!
Hvis man laver en autosøgning på et nyere samsung, finder den ALT hvad der er ... både digitalt og analogt... dvs. at hvis man bagefter skal sortere sine kanaler skal man flytte dem igennemsnit 300 programpladser, og så er deres system-menuer VIRKELIG elendige !
De fleste philips har nogenlunde samme handicap, og deres menuer, sorteringssystemer osv. osv. ... elendigt..
Køb et Sony ! selvfølgelig i W eller V eller Z serien
...... har et samsung 32" i lejligheden hehe =0)
arbejder i radio/tv branchen og stillet MANGE fladskærme op ude hos kunder.. og der har ikke én gang været noget med et Sony tv...
det var min uforbeholdne mening =0)
Så kan i forresten stikke "kontrast-forhold" langt i det mørke område ! Det holder ikke !
1. Man kan ikke sammenligne på tværs af fabrikanterne, de bruger allesammen forskellige parametre at måle efter.
2. Du vil aldrig kunne få at vide, nogen steder, hvordan det er er målt.
3. Lad dine egne øjne bestemme.
MPEG 4 Tuner både DVB-C & T er et must.
Full HD er (for mig pga. PS3 og Blu Ray) et must.
Enten 100 eller 200 hz
Og enten 32", 40" eller 46"
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? 
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg havde faktisk et kig på denne:
Samsung LE40A567
Men jeg har hørt, at man skal have PCMCIA port i sin skærm da det kræves for at få det fulde ud af HD-TV. Og i den her skærm er der noget der hedder Common Interface slot. Er det det?
Jeg har fundet lidt, men ikke noget endegyldigt svar, som jeg synes kan bruges til noget.
Hvis admin mener det bliver for ubrokket, så må de meget gerne flytte min påust her til et eventuelt nyt topic
Samsung LE40A567
Men jeg har hørt, at man skal have PCMCIA port i sin skærm da det kræves for at få det fulde ud af HD-TV. Og i den her skærm er der noget der hedder Common Interface slot. Er det det?
Jeg har fundet lidt, men ikke noget endegyldigt svar, som jeg synes kan bruges til noget.
Hvis admin mener det bliver for ubrokket, så må de meget gerne flytte min påust her til et eventuelt nyt topic
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Til odder / weisz:
Hehe synes det er sjovt man kan frasortere mærker på grund af deres menuer.. Jeg har selv et Philips med Ambilight. Super fed effekt det giver. Rigtig rart for øjnene når man ser film i mørke/halv mørke. Giver god ro, og super fedt når man har sat den på action og hele rummet lyser op i gul/rød/hvid når der er eksplosioner
Anyway, prøv at tage ned i Elgiganten eller et andet stort sted og sæt dig i deres sofaer. Det er en jungle, men så længe man kan se det in real life, så kan du altid finde det billigere på nettet efterfølgende.
Et umiddelbart fedt fjernsyn kunne være det her (a features): http://www.consumer.philips.com/consume ... FL9803H-10
Husk at finde et fjernsyn med MPEG4., desuden er pixelperfect alt for lækkert. Kan se super forskel på normal analog signal, men ved jo af gode grunde ikke hvordan det ser ud, og om det overhoved virker på HD.
Og til sidst har jeg hørt at det digitale signal som vi forbrugere kommer til at modtage vil være i 720p i stedet for de omtalte 1080p.
Anyway, fuld HD, Ambilight, Pixelperfect, MPEG4 og HDMI kunne være en lækker løsning!
Hehe synes det er sjovt man kan frasortere mærker på grund af deres menuer.. Jeg har selv et Philips med Ambilight. Super fed effekt det giver. Rigtig rart for øjnene når man ser film i mørke/halv mørke. Giver god ro, og super fedt når man har sat den på action og hele rummet lyser op i gul/rød/hvid når der er eksplosioner
Anyway, prøv at tage ned i Elgiganten eller et andet stort sted og sæt dig i deres sofaer. Det er en jungle, men så længe man kan se det in real life, så kan du altid finde det billigere på nettet efterfølgende.
Et umiddelbart fedt fjernsyn kunne være det her (a features): http://www.consumer.philips.com/consume ... FL9803H-10
Husk at finde et fjernsyn med MPEG4., desuden er pixelperfect alt for lækkert. Kan se super forskel på normal analog signal, men ved jo af gode grunde ikke hvordan det ser ud, og om det overhoved virker på HD.
Og til sidst har jeg hørt at det digitale signal som vi forbrugere kommer til at modtage vil være i 720p i stedet for de omtalte 1080p.
Anyway, fuld HD, Ambilight, Pixelperfect, MPEG4 og HDMI kunne være en lækker løsning!
-
odder
- Bæver Bekæmper
jmunch
Jeg kan ikke se, hvor jeg skriver, at jeg ikke vil købe noget bestemt mærke bare fordi det er det mærke
Jeg kan ikke se, hvor jeg skriver, at jeg ikke vil købe noget bestemt mærke bare fordi det er det mærke
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game