push the feeling - robbie rivera

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
sweebz

push the feeling - robbie rivera

Indlæg af sweebz »

:) 320 eller ingenting, jeg takker! :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Det tætteste jeg kommer på den, det er den her:

The_Nightcrawlers-Push_The_Feeling_On_(Remixes)-CDM-2008-MiP /
05-the_nightcrawlers-push_the_feeling_on_(robbie_rivera_juicy_ibiza_mix)-mip.mp3

http://uploaded.to/?id=zp6eeb
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
sweebz

Indlæg af sweebz »

lige præcis og tak
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Måske du skulle uddybe dine requests lidt mere fremover så.
nco\\ CHART ATTACK 1999
sweebz

Indlæg af sweebz »

Du fandt da frem til det rigtige :)
Kenneth88

Indlæg af Kenneth88 »

det er korrekt hvad nco siger, bare fordi du er house resident på nasa er du ik konge oh god altså
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Kenneth88 skrev:det er korrekt hvad nco siger, bare fordi du er house resident på nasa er du ik konge oh god altså
lol nasa er et wannabe 18-åriges paradis... ikke så meget andet.. tjo måske nogle enkelte gamle mænd, men mere er det heller ikke.

ville hellere spille i kødbyen eller på boxen, hvis jeg skulle spille :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
sweebz

Indlæg af sweebz »

nu skal man være en kende mere end 18 for at komme ind og derudover tror jeg det var en joke :]
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Sjov drejning den tråd tog :-)

men nu hvor vi snakker om Nasa.. så kan jeg da fortælle at John Dählback skal spille den 29. januar.. kunne være jeg skulle lægge mine fordomme på hylden for en enkelt aften
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

gentlemanfinn skrev:nu hvor vi snakker om Nasa
Jeg har en eller anden naiv idé om at man ikke kan komme ind på Nasa som ganske alm. menigmand?
nco\\ CHART ATTACK 1999
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:
gentlemanfinn skrev:nu hvor vi snakker om Nasa
Jeg har en eller anden naiv idé om at man ikke kan komme ind på Nasa som ganske alm. menigmand?
Det er ligeså svært som at komme ind på A-Bar. Bare lad være med at komme når der er travlest (efter 11.30 inden 02). Hav pænt tøj på, og ikke være for stiv... Det er måske stadig et liste sted - men oftest har de så få på listen at de er ligeglade. De ønsker omsætning som alle andre.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

der skulle komme forsalgsbilletter til festen snart...

Det er Presso der også bookede Bob Sinclar der står bag. Nasa deler i øvrigt bookingen med Train hvor han spiller om fredag den 30. januar.

Derudover har jeg også ladet mig fortælle, at manden med de ens remixes Klaas, skulle komme til dk inden for en overskuelig fremtid..
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Besvar