Årets julegavehøst '08
Redaktør: Moderators
I min verden har julefrokost heller INTET tilfælles med jul, hvorfor jeg egentligt godt kan lide den. Det er en fest på jobbet, hvor folk drikker lidt mere end normalt. Jeg kan godt lide at feste, jeg kan godt lide at drikke, hvorfor det selvsagt, at jeg godt kan lide julefrokoster.QrazyLeg skrev:Desuden synes jeg dem der hader julen så meget også skulle tage at droppe samtlige julefrokoster. Det er jo et madsvineri i gigant målestok - og hvor mange kender egentlig baggrunden for julefrokosten?
Maden er HAMMER KLAM! - And smager af pis, risengrød/ris a la mande er da det klammeste, snaps er lige til at lukke op og skide i mv. Men heldigvis er juleøl og sild til at få ned i ganen, så jeg overlever altid :)
Det jeg egentligt hader mest ved jul, er at man skal tilbringe den med familie, man INTET har tilfælles med. Man skal lade som om, man interesserer sig for dem, og man skal sidde og høre på deres BRÆK. (og så er der musikken, maden og det gennemsyrede materialistiske ræs for at få flest og dyrest gaver... gustent).
Ligesom jeg ikke kan lide religion, kan jeg bestemt heller ikke lide traditioner. Det bliver presset ned over en, og man får ikke mulighed for at sige fra. Det burde forbydes!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det lyder da som om i har det hyggeligt i jeres familie hva FrZ.
Hvad så når det ikke er jul og du snakker med din familie? Er det også uudholdeligt og bare bræk som de lukker ud eller hvad.
Men det er da forfærdeligt hvis i ikke kan hygge jer i din familie
Nå her er så hvad jeg har fået:
Elektrisk guitar
Forstærker til guitaren
Fred Perry T-Shirt
Shot glas
Smoothie bog
Need for speed undercover til wii
500 kr
Hvad så når det ikke er jul og du snakker med din familie? Er det også uudholdeligt og bare bræk som de lukker ud eller hvad.
Men det er da forfærdeligt hvis i ikke kan hygge jer i din familie
Nå her er så hvad jeg har fået:
Elektrisk guitar
Forstærker til guitaren
Fred Perry T-Shirt
Shot glas
Smoothie bog
Need for speed undercover til wii
500 kr
Ged
mammut læs hvad manden skriver.
Han synes det er uudholdeligt at skulle tvangsindlægges til familie hygge med noget familie man ikke har noget til fælles med.
Jeg gider heller ikke sidde i flere timer og hygge med familie jeg ingen interesse har i, eller kendskab til.
Julen er for mig en tid hvor man mødes med dem man elsker og holder af.
Min juleaften var i år med min mor og far, min farfar og 2 onkler. Det er den bedste jul jeg har haft længe. Der var ikke en masse familie jeg ikke kendte.
Jeg forstår godt FrZ på det punkt, og langt hen af vejen er jeg også enig med ham i hans indstilling til julen - men jeg elsker at hygge også når det er jul. Men kun med de folk jeg holder af og elsker.
Hvis jeg ikke kan finde tid til at hygge med min grandkusine i løbet af året, så gider jeg squ ikke spilde min jul på at skulle gøre det der. Hvis man ikke snakker sammen eller tænker på hinanden i løbet af året, så er julen en falsk begrundelse for at gøre det den ene aften.
Han synes det er uudholdeligt at skulle tvangsindlægges til familie hygge med noget familie man ikke har noget til fælles med.
Jeg gider heller ikke sidde i flere timer og hygge med familie jeg ingen interesse har i, eller kendskab til.
Julen er for mig en tid hvor man mødes med dem man elsker og holder af.
Min juleaften var i år med min mor og far, min farfar og 2 onkler. Det er den bedste jul jeg har haft længe. Der var ikke en masse familie jeg ikke kendte.
Jeg forstår godt FrZ på det punkt, og langt hen af vejen er jeg også enig med ham i hans indstilling til julen - men jeg elsker at hygge også når det er jul. Men kun med de folk jeg holder af og elsker.
Hvis jeg ikke kan finde tid til at hygge med min grandkusine i løbet af året, så gider jeg squ ikke spilde min jul på at skulle gøre det der. Hvis man ikke snakker sammen eller tænker på hinanden i løbet af året, så er julen en falsk begrundelse for at gøre det den ene aften.
Præcis. Forstår heller ikke dem, der SKAL invitere HELE familien til et bryllup, selvom det er folk de ikke har set i 15 år. Hvad er pointen i at se mennesker, som du ikke kender, og ikke har andet tilfælles med end en fjern slægtning.DjMail skrev:Hvis jeg ikke kan finde tid til at hygge med min grandkusine i løbet af året, så gider jeg squ ikke spilde min jul på at skulle gøre det der. Hvis man ikke snakker sammen eller tænker på hinanden i løbet af året, så er julen en falsk begrundelse for at gøre det den ene aften.
Når jeg holder noget, og det er ligemeget hvad, så er det kun mine venner. Det er dem jeg interesserer mig for, og dem jeg kan lide at tale med, og synes er interessante. Stod det til mig, så hyggede man sig juleaften med sine venner - det ville give mening :).
Nu skal min søster giftes (hun vælger, at gøre det i "hemmelighed" på Thailand over julen), og den efterfølgende fest, hun holder når hun kommer hjem, kommer til at indeholde mor+far+søstrer+brødre og så venner. Ingen søsters/brors børn, ingen tanter, onkler, kusiner what ever crap man kan støve op. Tror hun får den bedste dag sammen med dem der betyder noget for hende, og ikke alt muligt crap fra familie langt ude.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Det er heller ikke fedt og stå som vært og ikke kende gæsterne, fordi det er så langt ude i familien.
jeg var til begravelse for nogle måneder siden af en onkel, jeg kendte ham godt, at jeg så ikke har snakket med ham i 1 år. gør ikke det at han er væk mindre dårligt, men der var alle mulige som jeg ikke kendte, eller som kendte ham, de skal slet ikke med til sådan noget så.
jeg var til begravelse for nogle måneder siden af en onkel, jeg kendte ham godt, at jeg så ikke har snakket med ham i 1 år. gør ikke det at han er væk mindre dårligt, men der var alle mulige som jeg ikke kendte, eller som kendte ham, de skal slet ikke med til sådan noget så.
Nu er begravelser heller ikke indbegrebet af hygge og fest. Jeg kan bedre forstå, at familie og venner der er længere ude, kommer og giver den afdøde den fortjente respekt. En begravelse handler om noget helt andet.amh skrev:Det er heller ikke fedt og stå som vært og ikke kende gæsterne, fordi det er så langt ude i familien.
Tja. Jeg er heller ikke til det "store familieræs". Da jeg i sin tid blev gift, var vi kun ca 30. Og det var hovedsageligt venner. Kun et par enkelte fra den nærmeste familie.
Det var nu en fed fest. (spørg Plys - han var med ) Jeg havde lejet en lille græsk restaturent - som en af mine gamle venner havde.
Der var fri bar - efter "frokosten" - og ellers masser af dans / .musik
På et tidspunkt stod der nogen udefor - og spurgte hvad det kostede at komme ind.
De troede sku´det var et diskotek.
Jeg er sikker på, at festen havde været "mindre god" - hvis der var en masse personer med , som man ikke havde noget med at gøre.
Zivago
Det var nu en fed fest. (spørg Plys - han var med ) Jeg havde lejet en lille græsk restaturent - som en af mine gamle venner havde.
Der var fri bar - efter "frokosten" - og ellers masser af dans / .musik
På et tidspunkt stod der nogen udefor - og spurgte hvad det kostede at komme ind.
De troede sku´det var et diskotek.
Jeg er sikker på, at festen havde været "mindre god" - hvis der var en masse personer med , som man ikke havde noget med at gøre.
Zivago
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Jeg er også rigtigt godt tilfreds med årets gaver.. 
Jeg fik:
1 par G-star bukser
Diesel t-shirt
Jakke
Striktrøje-tingest-med-lynlås
2 stand-up dvd'er
Hugo Boss duft
Bøger - Blekingegadebanden 1+2
Boxershorts
Morten & Peter dvd
Støvsuger
..og så checken fra morfar..
Jeg fik:
1 par G-star bukser
Diesel t-shirt
Jakke
Striktrøje-tingest-med-lynlås
2 stand-up dvd'er
Hugo Boss duft
Bøger - Blekingegadebanden 1+2
Boxershorts
Morten & Peter dvd
Støvsuger
..og så checken fra morfar..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Eiiii !9 skrev:1 x 42" Samsung plasma fra Flegaard
Jeg vil også være på julegave med Fleggaard
Som kommentar til Zivago, kan jeg kun sige : WEDDING OF THE CENTURY!
Har fået få, men gode gaver i år.
Heller ikke her har der været det store familie ryk-ind.
Hos os er julen en fest for børnene, og sådan har det altid været i min familie.
Sony-Ericsson ur (BT-remote til walkman)
Gode, sorte strømper.
Gavekort 500,- til Intersport
En 400w håndmixer af mor
En håndfuld glade unger, og en god lang ferie...
hvad mere kan man ønske sig?
Godt nytår CA
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Det har været en Dejlig Jul, men puha, nu gider jeg heller ik mere Jule Mad..
GaveHøsten
Bio Plæneklipper
J&J Cowboy Bukser
Guitar Hero med Guitar til PS3
Peak P Hætte trøje
Elektronisk Billederamme
Converse Sko
Noget toilet grej til sæbe, tandbørster og Vatpinde:P
Trip Trap Nisser :S
En Slagter Pande, af den gode kval.
2 T-shirts
Jakob Jensen Regn Måler